מבזקיםפוליטי / מדיני

"את פייק אסון הקורונה ניצחנו": שקד חוללה סערה בטוויטר, מחקה – והבהירה את הדברים

שרת הפנים איילת שקד חוללה הבוקר (שלישי) סערה כאשר צייצה בחשבון הטוויטר כי "את פייק אסון הקורונה ניצחנו, המציאות תנצח גם את הפייקים הבאים". ממנו השתמע לכאורה כי היא ממעיטה בחומרת המגיפה.

לאחר מכן שקד מחקה את הציוץ והעלתה אחר, בו כתבה: "לכל אלה שמיהרו לקפוץ מחדדת את הניסוח. הקורונה משתוללת באירופה. הודות להחלטה המהירה של ראש הממשלה לתת את הבוסטר מוקדם ולניהול נכון של המערכת, נבואות הזעם בישראל לא התגשמו. יש עוד הרבה אזרחים שלא לקחו את הבוסטר, כדאי לעשות זאת עכשיו."

בציוץ נוסף שהעלתה לאחר מכן כתבה: "הקורונה היא לא פייק. כמי שהייתה שותפה לניהול משבר הקורונה, עמדה בחזית ההסברה, דחפה לחיסונים מוקדמים וגם בבתי ספר, להחלה מוקדמת של התו הירוק, אי אפשר לחשוד בי שכוונתי הייתה אחרת. הכוונה הייתה אך ורק לנבואות הזעם שחזו את קריסת מערכת הבריאות – שלא קרתה – בזכות ניהול נכון של המגיפה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במערכת הפוליטית הגיבו בחריפות לדברים, ויו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב מצידו בטוויטר: "מגיפת הקורונה היא לא "פייק אסון". 8,124 איש שנפטרו הם לא "פייק אסון". אחרי שקראה "להכיל" את המתים שקד ממשיכה לזלזל בחיי אדם. מצופה משרה בממשלה לנהוג בכבוד. לא הכל פוליטיקה. גם כשהתדמית הציבורית בבעיה לא משקמים אותה על גבם של משפחות שלא מזמן קברו את יקיריהן."

צילום: וועידת מקור ראשון ותנועת רגבים
Back to top button