חדשות הארץמבזקים

"צדק לאהוביה": 26 עצורים במחאה בירושלים, בת 14 סיפרה שהוכתה על ידי שוטרים

כאלף מפגינים דרשו אתמול (חמישי) "צדק לאהוביה", והגיעו לצירי הכניסה לעיר ירושלים כדי למחות, ולדרוש את העמדתם לדין של השוטרים המעורבים במות אהוביה סנדק ז"ל.

הדברים יצאו משליטה במהירות והחלו עימותים בין המפגינים לשוטרים, כאשר המפגינים יידו אבנים לעבר השוטרים ופצעו את אחד השוטרים. מנגד, חלק מהמפגינים שנעצרו, סיפרו על אלימות קשה באלות, טייזרים ומכתזיות מצד השוטרים. העצורה הצעירה ביותר, כבת 14, סיפרה לעו"ד אסף גונן, מארגון חוננו, כי הוכתה על ידי השוטרים. 26 נעצרו בהפגנה, כשאחת מהם היא ארוסתו של ההרוג אהוביה סנדק ז"ל.

מארגון חוננו נמסר: "26 עצורים ממחאת סנדק בכניסה לירושלים הגיעו במהלך הלילה לתחנת המשטרה. העצורים דיווחו על אלימות שוטרים קשה. בין העצורים 15 קטינים וקטינות, הצעירה ביותר בת 14 אשר סיפרה לעו"ד אסף גונן כי היא הוכתה באלימות קשה במהלך מעצרה. אחד מהעצורים, תושב בית שמש כבן 26, נעצר באלימות קשה, ובמהלך מעצרו כשהוא שוכב על הריצפה הוא חושמל מספר פעמים באמצעות טייזר. עצור נוסף, תושב גוש עציון כבן 44 הוכה במהלך מעצרו באמצעות אלות. עו"ד אסף גונן, סייע לעצורים בתחת המשטרה לאורך כל הלילה מטעם ארגון חוננו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעזר ריגר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח