מבזקיםפוליטי / מדיני

אריה דרעי: "הממשלה פועלת לחורבן חברתי והרס הצביון היהודי"

סיעת ש"ס, בראשות ח"כ אריה מכלוף דרעי, הגיבה הבוקר (שישי) לאישור תקציב המדינה בכנסת, לאחר שלושה ימים ושלושה לילות ארוכים של דיונים, הצבעות, שרק התארכו לאחר טעותה של ח"כ אמילי מואטי, שבטעות הצביעה עם האופוזיציה, וגרמה לכך שיתקיים דיון נוסף של כמה שעות בעניין אחד הסעיפים בתקציב החינוך.

הודעת סיעת ש״ס: "זהו יום מביש ועצוב למדינת ישראל. על חודו של קול, ״הצליחה״ קואליציית השבעים והמנותקים להעביר תקציב שכולו פגיעה מכוונת בקשישים, במוחלשים, בתושבי הפריפריה ובמשפחות ברוכות ילדים. ממשלה שהעומד בראשה לא עובר את אחוז החסימה פועלת נגד העם ומחוללת חורבן בערבות ההדדית ובאופי היהודי של מדינת ישראל. הבושה הגדולה שייכת לאותם נציגים ״דתיים״, שהרימו ידם במשך 48 שעות בעד התקציב הפוגעני ומשמשים קבלני ביצוע של לפיד וליברמן. ערב ראש חודש כסליו שבו העם היהודי מציין את ניצחון האור על החושך, ש״ס תמשיך להיאבק בכל כוחה בליקוי המאורות הזה עד להפלת הממשלה הרעה הזו. גיבורים על חלשים! תתביישו!"

יו"ר ש"ס, ח"כ הרב אריה מכלוף דרעי: "ממשלת מדושני העונג, העבירה על חודו של קול, תקציב גרוע שכולו פגיעה אכזרית ומכוונת בקשישים, במוחלשים ובתושבי הפריפריה, ובמשפחות ברוכות ילדים. ש"ס תמשיך להיאבק בכל כוחה, נגד ממשלה שאינה לגיטימית, שבראשה ניצב אדם שאינו עובר את אחוז החסימה, ממשלה הפועלת לחורבן חברתי והרס הצביון היהודי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – עדינה ולמן.
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח