חדשות הארץמבזקים

חברת החשמל ומרכז רבין ערכו היום טקס אזכרה לציון 26 שנים לרצח יצחק רבין ז"ל

במהלך השנים שחלפו מאז הרצח, חברת החשמל, בשיתוף מרכז רבין, עורכים טקס לזיכרו באתר תחנות הכוח אורות רבין, אותו חנך ארבעה ימים לפני שנרצח ועל כן הוחלט לקרוא לאתר על שמו. בטקס שהתרחש היום (חמישי) השתתפו, דליה רבין, ראש מרכז יצחק רבין, שלמה ארביב, מ"מ יו"ר דירקטוריון חבר החשמל, עופר בלוך, מנכ"ל החברה, מיקו צרפתי, יו"ר ארגון העובדים של חברת החשמל, עובדי החברה ומנהליה.
 
 עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל: "לקראת יום השנה לזכרו של יצחק ז"ל, עלינו לזכור ולהזכיר שאת הרוח אי אפשר לרצוח.  חשוב למצוא בתוכנו את הרוח, לעורר אותה, לגרום לה לנשוב ברחובות. רוח של סובלנות, של כבוד הדדי, רוח של תקווה לשלום המתחיל קודם כל בבית, רוח שמאמינה בחברה ישראלית חזקה, רב גונית ומתקדמת כאשר איש באמונתו יחיה. אנחנו בחברת החשמל נמשיך לשמר את זכרו".
 
 שלמה ארביב, מ"מ יו"ר דירקטוריון חברת החשמל : "שילוב ידיים במשפחה המורחבת הישראלית הוא כורח המציאות  המוכתב על ידי גורלנו המשותף. מי ייתן ונשכיל לנתב את הכוחות בתוכנו לנשיאה משותפת באחריות למדינה ולחברה, לטוות רקמת חיים משותפת ולשמר אותה, לחיות יחד מתוך סובלנות, רגישות לזולת ואחריות הדדית. נישא ראש בגאווה שאנו מקיימים את הדמוקרטיה היחידה באזורנו ןנקדיש שאת לזכרו של יצחק רבין ז"ל".
 
 מיקו צרפתי, יו"ר ארגון עובדי החברה : ״השליחות שלנו כאן, בטקס לזכרו של יצחק רבין, היא להמשיך ולזכור את עיקרון קדושת החיים. בימים האלה שבהם גואה האלימות בחברה הישראלית, בהם אנו נחשפים לגורמים שונים בחברה הישראלית היהודית והערבית כאחד, שבוחרים לקחת את החוק לידיים, ימים שבהם האלימות כנגד נשים מרימה ראש, ימים של אלימות מילולית נוראה ברשתות החברתיות – בימים האלה חובה עלינו לזכור שלא זו הדרך".
 
 דליה רבין : ״כל שנה זה לא נהיה יותר קל. הפצע מדמם ובכל טקס בולטת הרלוונטיות של המקום הזה לצד הכאב. המקום הזה, הוא סמל לעשייה שלכם, ויצחק רבין, היה איש של עשייה. היום 4. בנובמבר, הכאב חזק וההתרגשות גדולה. וההערכה שלי אליכם בחברת החשמל, שכל השנים האלה בכל שנה אנחנו חוזרים הנה לטקס יפה, והילדים באים וזה נותן תקווה, ואנחנו חייבים להסתכל קדימה בתקווה כי אין לנו ארץ אחרת".

חברת החשמל ומרכז רבין ערכו היום טקס אזכרה לציון 26 שנים לרצח יצחק רבין ז"ל
צילום: יוסי וייס, חברת החשמל
חברת החשמל ומרכז רבין ערכו היום טקס אזכרה לציון 26 שנים לרצח יצחק רבין ז"ל
צילום: יוסי וייס, חברת החשמל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח