חדשות הארץמבזקים

כ-200 פעילי 'הקו האדום' מפגינים ליד ביתה של שרת הפנים

בעקבות החשש הכבד שממשלת ישראל תעביר בתקציב המדינה מיליארדי שקלים שיגיעו לידי החמאס ולתומכי טרור, חברי מחאת "הקו האדום" קיימו הערב (שלישי) מול ביתה של איילת שקד, בגן דוד מרקוס בתל-אביב, פאנל מיוחד בנושא: "אובדן המדינה היהודית", בהשתתפות מתן פלג, מנכ"ל "אם תרצו", ח"כ לשעבר אריאל קלנר והרב עמיטל בראלי, מנכ"ל ארגון חותם.

כ-200 פעילי 'הקו האדום' מפגינים ליד ביתה של שרת הפנים
צילום: מחאת הקו האדום

ראש מטה מחאת הקו האדום יואל שילה אמר כי: "אנחנו כאן באוהל המחאה שהקמנו מול ביתה של איילת שקד, כדי לומר שאנחנו לא מוכנים לקבל אובדן של מדינה יהודית. אין לגיטימיות לממשלה הזאת ואנחנו לא מקבלים אותה. אנחנו נמשיך להיאבק שמדינת ישראל תהיה יהודית".

מנכ"ל "אם תרצו" מתן פלג אמר: "אני רוצה לברך ולחזק את חברי מחאת "הקו האדום", שהרימו את הדגל והתחילו לקבץ את כל מי שרוצה למחות ורוצה לזעוק שאנחנו לא ניתן לזה לקרות. אנחנו נאבק עד שהחרפה הזאת תעצר. אנחנו לא ניתן לזה לקרות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כ-200 פעילי 'הקו האדום' מפגינים ליד ביתה של שרת הפנים
צילום: מחאת הקו האדום

ח"כ לשעבר אריאל קלנר הוסיף: "זוהי פשיטת רגל מוסרית, ערכית, ציונית ולאומית שלא הייתה כמוה במדינת ישראל מאז היווסדה. האנשים האלה שתומכים בגרועים שבשונאינו, מקבלים כסף ושותפים לממשלה ולשלטון במדינת ישראל. על כך צריך לקום קול זעקה ענק. אנחנו הגענו לכאן סמוך לביתה של השרה איילת שקד כדי למחות ולזעוק, זמן המחאה הגיע והמחאה הזאת צריכה להרעיד את מדינת ישראל".

מנכ"ל ארגון חותם, הרב עמיטל בראלי אמר: "באנו לכאן למחאה ליד ביתה של השרה איילת שקד שמובילה תנועת "הקו האדום" בגלל שאנחנו מבינים שאיילת שקד שותפה לניסיון של עבאס לפגוע בנו, במכנה המשותף שלנו כמדינת יהודית, גם בצד הלאומי וגם בצד של הזהות. אנחנו לא מוכנים שזה יקרה, זה הקו האדום . אנחנו שותפים לכל הפעילות המיוחדת של "הקו האדום", כדי להזכיר שהגענו לכאן בשביל מדינה יהודית, זהות יהודית וצביון יהודי".

כ-200 פעילי 'הקו האדום' מפגינים ליד ביתה של שרת הפנים
צילום: מחאת הקו האדום
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח