מבזקיםפוליטי / מדיני

"חבילת האקלים": אפס פליטות גזי חממה עד לשנת 2050

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושרת האנרגיה, קארין אלהרר, סיכמו על העלאת יעד צמצום פליטות הפחמן, כך שעד שנת 2050 ישראל תגיע לאיפוס הפליטות. לצורך עמידה בסיכום זה, תימשך עבודת המטה הנרחבת בתחום, זאת בהמשך להחלטת הממשלה מיולי האחרון, בה הכירה ממשלת ישראל בחשיבות ההגעה ליעד של אפס פליטת גזי חממה עד 2050.

צעד זה הוא המשך ישיר ל"חבילת האקלים" שאישרה ממשלת ישראל בתחילת השבוע, במסגרתה התקבלו החלטות תקדימיות בעניין הטיפול במשבר האקלים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "משבר האקלים נוגע לחיים של כולנו, וגם לחיי ילדינו ונכדינו. זה בנפשנו, ולכן אנחנו נדרשים לזה במלוא הנחישות. ישראל היא אומת החדשנות, וביכולתה לתרום לעולם מהכישרון ומהיצירתיות שיש רק לנו. עם היעד החדש, ישראל מתייצבת לצד מדינות העולם המפותחות שכבר פועלות להשגת היעד של 0 פליטות, ומאשררת את מחויבותה להסכם פריז ולהסכמות הבינלאומיות בנושא. אנחנו מתגייסים לטובת האתגר העולמי, מייצרים פתרונות טכנולוגיים ונרתמים כדי להשיג יעד חשוב זה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שרת האנרגיה, קארין אלהרר: "זהו צעד מאתגר, אך מתבקש במאבק של מדינת ישראל במשבר האקלים. אני בטוחה כי השקעה מסיבית בחדשנות, בשינוי הרגלי צריכת אנרגיה ובהסרת החסמים לקידום אנרגיות מתחדשות יצליחו להביא אותנו לאיפוס פליטות גזי חממה עד שנת 2050. ממשלת ישראל מחויבת למאבק במשבר האקלים למען עתיד ילדינו".

צילום: קובי גדעון/ לע"מ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח