חדשות הארץמבזקים

לקראת שבת "חיי שרה": המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים בחברון

משטרת ישראל, כוחות הביטחון ומג"ב סיימו את היערכותם לקראת שבת "חיי שרה", הצפויה להתקיים בסוף השבוע הקרוב בין התאריכים 29-30.10.2021, בהשתתפות מבקרים רבים שיפקדו את הישוב היהודי בחברון.

הכוחות יערכו במהלך סוף השבוע לשמירה על הביטחון והסדר הציבורי, למתן מענה באירועים חריגים ושמירה על הסדר והתנועה בכבישים. החל משעות הצהרים של יום שישי צפויים להגיע מבקרים רבים ולשהות במהלך השבת באזור מערת המכפלה וסביבתה. מניסיון העבר צפויים עומסי תנועה בציר 60 וציר 35 מצפון לדרום, בעיקר משעות הצהריים ועד כניסת השבת ובצאת השבת.

לוחות זמנים לציבור הרחב באשר לסגירת כבישים והכניסה לישוב היהודי בחברון:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

•כניסת רכבים פרטיים ליישוב יהודי בחברון – תותר עד יום חמישי 28.10.21 בשעה 18:00. לאורחי משפחות בחברון, תתאפשר כניסת רכבים שאושרו מראש בידי המארחים על בסיס מקום פנוי בלבד.

•כניסת נגררים עם קרוואנים ליישוב היהודי בחברון – תותר עד יום חמישי בחצות, לחניונים מוגדרים בתוך יישוב יהודי. שימו לב: יציאת קראוונים תתאפשר רק ביום ראשון או במוצ"ש לאחר פיזור משמעותי של עומס המבקרים וכלי הרכב, בהתאם להערכת מצב של המשטרה.

•חניונים בקריית ארבע – ייפתחו לקהל הרחב ביום שישי 29.10.21

לציבור המבקרים יעמדו אוטובוסים ייעודיים – 'שאטלים' ללא עלות, יפעלו מחניוני קריית ארבע לכיכר גרוס בחברון ביום שישי בין השעות 09:00-16:00. במוצאי שבת יפעל השירות בכיוון ההפוך. אנא הערכו בהתאם.

יש להציג תו ירוק / בדיקה שלילית בצירוף תעודה מזהה בעמדות שיפעלו ברחבי קריית ארבע בימים חמישי ושישי. בעמדות הללו יחולקו צמידי זיהוי אותם יש לענוד על פרק היד. הכניסה למערת המכפלה, לאוהלי הסעודות של חב"ד, למתחמי הלינה בבתי הספר ולמתחמי ההרצאות הסגורים בהצגת צמיד בלבד.

מהמשטרה נמסר: "ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים, לא תותר חנייה במקומות המפריעים לתנועה. בכל אירוע חריג יש לפנות למוקד 100 של המשטרה או לשוטרים המוצבים בשטח. הציבור מוזמן להתעדכן בעומסי תנועה ובמידע נוסף במוקד 110 של משטרת ישראל. משטרת ישראל ממליצה להקדים את ההגעה לחברון עד שעתיים לפני כניסת השבת ולהימנע מנסיעה בפקקים. המשטרה פונה לציבור לנהוג במשנה זהירות בשל ריבוי הולכי רגל ולהישמע להוראות השוטרים."

צילום: מארק ניימן/לע"מ
Back to top button