צרכנות

הנהלת חשבונות דיגיטלית המנהלת את החלק הפיננסי של העסק

קרדיט לתמונות דפוסיט פוטו

לנהל עסק זה לא תמיד דבר פשוט! החלק הפיננסי והחלק של שיווק העסק מהווים כמחצית מההתעסקות ולכן עסקים רבים מוצאים עצמם במרוץ עכברים, בו הם רוצים מצד אחד להרוויח ולפתח את העסק ומצד שני לנהל את הפן הפיננסי והשיווקי בצורה חכמה, מדויקת ויעילה. לנצל את הזמן לריצות אחר קבלות וחשבוניות באופן לא מסודר זה בטח לא יעיל, לא מסודר ולעיתים גם לא עונה על דירשות החוק. לבעלי העסקים אחריות גדולה בין הידיים והיא מחייבת תשומת לב נכונה. בעזרת הנהלת חשבונות מקוונת תוכלו גם אתם לנהל את החלק הפיננסי ממש בקלות.

איך מתבצעת הנהלת חשבונות מקוונת, האם לא חייב רואה חשבון?

רואה חשבון הוא האדם הנחוץ ביותר עבור בעל עסק והנהלת חשבונות דיגיטלית אינה סותרת זאת. הנהלת חשבונות דיגיטלית היא למעשה כלי לניהול התיק הפיננסי שלכם בתוך ממשק המאפשר לכם לקבל ביצועי מערכת מהירים בלחיצת כפתור ללא ריצות מיותרות לרואה החשבון, שכחת מסמכים, חשבוניות או קבלות והכנה נכונה ופשוטה של ההוצאות וההכנסות של העסק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך ממשק הנהלת חשבונות מקוונת אתם יכולים להפיק מסמכי הכנסות (חשבוניות, קבלות) ומסמכים נלווים אחרים (חשבונות עסקה, הזמנות וכו') עבור הלקוחות שלכם, לבצע סליקת אשראי, להעלות את החשבוניות והקבלות של הוצאות העסק, להפיק דוחות חודשיים ושנתיים לרשויות המס וכל זה בלחיצת כפתור דרך האפליקציה או המחשב. מאחורי המערכת תומכים ומייעצים רואי חשבון מומחים שמבצעים את העבודה בדיוק רב דרך האזור האישי שלכם וכל זאת בשקיפות מלאה מולכם בכל רגע נתון.

להתייעץ ולהבין מה אתם עושים, חשוב מאוד כאשר מנהלים עסק

בעלי עסקים סומכים על רואה החשבון כי יבצע את עבודתו נאמנה ולרוב זה באמת כך, אך אלו שלא מבינים בתחום, לא באמת יכולים לבדוק זאת. אצלנו בממשק תוכלו להתייעץ ולקבל ליווי של רואי החשבון שלנו על שאלות ונושאים שלא מובנים לכם. בצורה זו אתם תוכלו לעבור על הדוחות שלכם, להבין מה הוגש לרשויות המס ולענות על שאלות במידה ותצטרכו. בצורה הזו אתם נמצאים בשליטה מלאה.

הכל תחת מערכת אחת שעושה הכל

עסקים רבים מנהלים את הוצאת החשבוניות והקבלות במערכת אחת ויוצרים לעצמם שקית עם קבלות אותה הם מגישים לרואה החשבון. אנו בAccounTech מאפשרים לכם לבצע את הכל תחת קורת גג אחת בלי לצאת מהבית או מהמשרד. הכל מתנהל בתוך הממשק שיצרנו מבלי שתצטרכו מספר מערכות. נשמע קל ? בממשק שלנו זה באמת קל ופשוט. כנסו לאתר שלנו, מלאו את הפרטים ותתחילו כבר היום לנהל את החלק הפיננסי בעסק שלכם בדרך חכמה, פשוטה וקלה. נצלו את הזמן הפנוי שנפתח לכם להשקעה אמיתית בעסק שלכם.

מאמר בחסות https://accountytech.co.il/

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח