בידורמבזקים

תחרות מיס יוניברס הבינלאומית תתקיים באילת ב- 12 בדצמבר

מפיקי תחרות "מיס יוניברס", אשר תתקיים לראשונה בתולדותיה בישראל, הודיעו הבוקר (רביעי) על מועד אירוע הגמר שיתקיים ב -12 בדצמבר ויועבר בשידור חי ממתחם מיוחד אשר נבנה בימים אלו בנמל אילת ללמעלה מ- 600 מיליון צופים ברחבי העולם. האירוע הבינלאומי יערך במבנה ענק מיוחד אשר יובא מפורטוגל וייבנה בשבועות הקרובים בנמל אילת.

מתחם האירוע, המתנשא לגובה של 16.5 מטרים, בעל יכולת נשיאה של מעל 70 טון ציוד, מכיל כ -5000 מקומות ישיבה ומתאים לשידור טלוויזיוני מורכב ל -170 מדינות.

הזמרת נועה קירל נבחרה להופיע באירוע גמר מיס יוניברס. האירוע הטלוויזיוני, מהגדולים שנערכו ושודרו אי פעם בישראל, עתיד להגיע לחשיפה מצטברת הנאמדת בכ- 1.3 מיליארד איש בכל העולם. זו הפעם הראשונה בתולדות התחרות שזמרת מקומית זוכה להשתתף באירוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לקראת הופעתה הצפויה בתחרות מיס יוניברס מסרה קירל: "זה כבוד גדול עבורי, אני נרגשת לקראת ההופעה באירוע ולקראת הפגישות עם המתמודדות בתחרות אשר מציבות מטרות משמעותיות ושואפות להצלחה, נשים צעירות שמהוות מודל למצוינות ודבקות במטרה לנשים ונערות מכל העולם ומחזקות את מטרות ארגון מיס יוניברס"

אירועי מיס יוניברס יכללו את תחרות 'התלבושת הלאומית', תחרות חצי הגמר ואירוע הגמר. מכירת הכרטיסים לכל האירועים תחל ב15.11.21.

שר התיירות יואל רזבוזוב אמר: "למרות האתגרים שהציבה בפנינו הקורונה, ידענו לשמור על האיזון בין הבריאות לכלכלה, להחזיר את התיירות לארץ וליצור עוגנים תיירותיים שיקדמו ויציגו את ישראל לעולם, כמדינה מחוסנת המזמינה תיירים אליה. תחרות מיס יוניברס שתתקיים בישראל, היא ללא ספק עוגן תיירותי חשוב ומשמעותי".

המפיקים הישראלים טלי אשכולי ואסף בלכר, אשר אמונים על הפקת מיס יוניברס ישראל, ציינו כי "מזה מספר חודשים עמל הצוות הישראלי על הפקת הענק של האירוע הבינלאומי תוך כדי עמידה בסטנדרטים הגבוהים של ארגון מיס יוניברס העולמי . "בסיועם של משרד התיירות, עיריית אילת והתאחדות המלונות אילת, אנחנו מביאים לישראל אירוע בינלאומי ענק אשר ישים את ישראל על המפה כיעד אטרקטיבי לקיום אירועים וכנסים בינלאומיים", מסרו השניים.

צילום: IRMAFEERDome3

בנוסף החליטו המפיקים לאמץ השנה את נושא ההתחממות הגלובלית כחלק מאג'נדה ירוקה המתכתבת עם ערכי ארגון "מיס יוניברס" ואשר תלווה את המשדרים והאירועים השונים. המטרה היא: "לנצל את הבמה האדירה שהתחרות מספקת ואת העובדה ששינויי האקלים נמצאים על סדר היום העולמי ולהביא את המתמודדות ואת מאות מיליוני הצופים בתחרות למודעות, ולמעורבות ועשייה פעילה כל אחד בקהילה שלו", אמרו אשכולי ובלכר. אשת הציבור נחמה רונן, יו"ר קבוצת ממ"ן ומי שכיהנה בעבר כיו"ר תאגיד המחזור אל"ה וכמנכ"לית המשרד לאיכות הסביבה עומדת בראש ועדת ההיגוי לנושא האג'נדה הירוקה.

צילום: IRMAFEERDome3

בכירי ארגון מיס יוניברס, בראשותה של נשיאת הארגון פולה שוגרט, ביקרו בשבוע שעבר בישראל וקיימו פגישות וסיורים באילת, בין היתר נפגשו עם ראש העיר אלי לנקרי ופיקחו מקרוב על עבודות התשתית והבנייה של מתחם מיס יוניברס.

"כארגון שיש לו יתרון מובהק ביכולת לשים זרקור על נושאים שנמצאים על סדר היום העולמי, אני מתרגשת לראות כיצד המתמודדות שלנו יכולות לחולל שינוי בקהילות שלהן וברחבי העולם", אמרה פולה מ. שוגרט, נשיאת מיס יוניברס. "אני יודעת שהעיר אילת תספק מרחב נהדר למתמודדות שלנו ללמוד ולצמוח ביחד".

ראש עיריית אילת אלי לנקרי אמר הבוקר, כי אחרי שנה מאתגרת במיוחד בצל הקורונה, העיר אילת שמחה ונרגשת לשוב ולארח אירועים בינלאומיים מובילים, כל שכן אירוע יוקרתי כמו מיס יוניברס. ״לשמחתנו מאות מיליוני הצופים בעולם שיצפו בתחרות, יוכלו ליהנות מבעד למסכים גם מיופייה הנדיר של העיר, ממפרץ אילת שהוכרז מבין היפים בעולם, ממדבר רחב ידיים, מהרי אדום ובכלל ממשאבי הטבע הנדירים של אילת. הבחירה באילת תמשיך ותחזק את מעמדה כעיר תיירות בינלאומית מובילה״.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח