חדשות חוץמבזקים

סקר: שליש מן הסטודנטים היהודים חוו אנטישמיות בקמפוסים בארה״ב בשנה החולפת

סקר חדש שנערך עבור ארגון הלל העולמי והליגה נגד השמצה מצא כי אנטישמיות היא איום נוכח, האורב לסטודנטים היהודים בקמפוסים בארה"ב, וכי אחד מכל שלושה חווה באופן אישי שנאה אנטישמית שכוונה כלפיו בשנה האקדמית החולפת.

בסקר, שממצאיו נמצא כי מרבית הסטודנטים שחוו פעילות אנטישמית בקמפוס לא דיווחו על כך, מה שמעיד ככל הנראה על כך שתדירות התקריות בקמפוסים גבוהה ממה שנטו לחשוב עד כה.

בסקר נמצא כי 32 אחוזים מן הסטודנטים היהודים חוו אנטישמיות שכוונה כלפיהם וכי 79 אחוזים מן הסטודנטים הללו דיווחו שהדבר אירע יותר מפעם אחת בשנת הלימודים החולפת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התקריות הנפוצות ביותר היו הערות פוגעניות ברשת או פנים אל פנים ונזק או השחתת רכוש. בנוסף לכך, 31 אחוזים מכלל הסטודנטים היהודים היו עדים לפעילות אנטישמית בקמפוס שלא כוונה אליהם באופן אישי.

חמישה עשר אחוזים מתלמידי המכללות היהודים דיווחו כי הרגישו צורך להסתיר את זהותם היהודית מאחרים בקמפוס ו-12 אחוזים ציינו כי הם הואשמו באופן אישי במעשיה של מדינת ישראל, בהיותם יהודים.

לפי ממצאי הסקר, מרבית הסטודנטים שחוו אנטישמיות לא דיווחו על כך. אחוזי הדיווח גבוהים יותר כאשר מדובר באלימות או איומים באלימות, אך רק 37 אחוזים מהסטודנטים דיווחו על נזק לרכוש, השחתה ומעשי ונדליזם. בנוסף, רק 24 אחוזים דיווחו על הערות וקללות ברשת ו-23 אחוזים עשו כן כשהתקריות אירעו פנים אל פנים.

צילום: freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח