מבזקיםמשפטי/פלילי

"ריתק וחנק אותה": סוהר שב"ס מואשם שאנס וכלא את בת זוגו

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד סוהר שב"ס (41) מאזור הצפון בגין אינוס, כליאת שווא, איומים, סחיטה באיומים, הסגת גבול, הטרדה באמצעות הטלפון ותקיפת בת זוג.

על פי כתב האישום, הנאשם והמתלוננת ניהלו מערכת יחסים זוגית שהגיעה לסופה בספטמבר 2021. על פי המתואר בכתב האישום, בעת ששהו הנאשם והמתלוננת בבית המתלוננת, נתגלעה בניהם מריבה סביב מערכת היחסים שלהם במהלכה עלתה אפשרות לפרידה. במהלך המריבה הנאשם שבר חפצים, לאחר מכן דחף הנאשם את המתלוננת לחדר השינה, ריתק אותה וחנק אותה. לאחר מכן איים עליה "אם לא תהיי שלי לא תהיי של אף אחד". ואז הנאשם בעל אותה בניגוד לרצונה. לאחר מכן לקח הנאשם סכין מטבח והחל לחתוך את עצמו בידיו תוך שהוא אומר למתלוננת שהוא יפגע בעצמו כי היא לא אוהבת אותו. הנאשם הזהיר את המתלוננת שלא תתלונן במשטרה ואיים שיהרוג אותה ואת עצמו.

ב- 21 בספטמבר נכנס הנאשם לבית המתלוננת בניגוד לרצונה של המתלוננת, שלף את האקדח האישי שלו, דרך אותו, כיוון אותו לעבר המתלוננת ואמר לה שהיא לא תהיה של אף אחד. מיד לאחר מכן כיוון הנאשם את האקדח לסנטרו והכניס את הקנה לתוך פיו. הנאשם לקח את ידה של המתלוננת וניסה להניחה על האקדח, תוך שהוא אומר למתלוננת שהוא ידאג שיאשימו אותה במותו ושהוא רוצה לפגוע בעצמו כי היא לא רוצה להיות איתו. לאחר מכן הוא התנצל על המעשה ועזב. לאחר שנפרדו התקשר הנאשם למתלוננת מאות פעמים עד ליום מעצרו.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח