בידור

פסטיבל אינזואגדה בנתניה: הפסטיבל היחיד שמתקיים בתוך הבית עצמו!

פסטיבל אינזואגדה בהפקת תנועת תרבות ובשיתוף עיריית נתניה והחברה למתנ"סים, הפך למסורת בעיר נתניה בשנים האחרונות. מדובר באירוע מיוחד בו משתתפים מעל למאה אומנים ואומניות שמתארחים בעשרות בתים ברחבי העיר.
"פתאום, למשך כמה ימים, הופכת כל העיר לפסטיבל אחד גדול" אומר יפתח ביבר, מצוות ההפקה של הפסטיבל.

הפסטיבל יתקיים בין 26-28.10.21 ויכלול הופעות מוזיקה, מחול, תערוכות וסדנאות בין השעות 18:00-23:00.

מי שעומד מאחורי הפקת והובלת האירוע הינם חברות וחברי קהילת תרבות נתניה, מיסודה של תנועת תרבות. חברות וחברי הקהילה פועלים בעיר לאורך כל השנה בתחומי התרבות, האומנות והחינוך בעיר, מה שמאפשר להם לאגד סביבם קהילה חיה ותוססת של תושבים ותושבות הרוצים לפתח ולהשתתף ביצירת תרבות מקומית ועכשווית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דימה חבר
צילום: נורית מוזס

"אני עושה את כל זה כי אני רוצה לראות את הנכדים שלי ושלך בעיר הזאת, שתהיה להם סיבה מספיק טובה להישאר" אומרת מזל קוטי, חברת קהילה.

"אנחנו רואים בתרבות מפתח לשיפור איכות החיים בעיר", מוסיף יפתח.

כאמור, הייחוד של הפסטיבל הינה שהוא נשען כולו על תושבי העיר, ורובו מתרחש ממש בתוך סלוני וחצרות בתים של התושבים.

"השכנים, ביום יום אין לנו איתם כלום. ביום של הפסטיבל היה לי איתם המון" אומר יוסי, אשר אירח מופעים בביתו, "פתאום השכנים באו לבלות אצלי כשבדרך כלל אנחנו בכלל לא מדברים. אני שמחתי לארח והרגשתי כאילו זה האירוע שלי. לא הייתי מודע שזה מה שיהיה בכל השכונה בכזה סדר גודל, כשקלטתי אמרתי "וואו איזה כיף שאני שותף לעניין הזה, גאה שאני מארח", מספר יוסי נעים, אחד המארחים של הפסטיבל.

צילום: נורית מוזס

"אני משתתפת בהפקת הפסטיבל זאת השנה הרביעית", מספר דניאל עזרא, תושבת העיר, "מדהים כמה כוח יש לאומנות לקרב ולהפגיש בין אנשים, לייצר דיאלוג והכרות, וכמה שזה נחוץ בתקופה הזאת.

"הפסטיבל נתן לי מקום ליזום, לעבוד כתף אל כתף עם אנשים שתמיד היו באזור ולא ידעתי עליהם. החיבור הזה איפשר לנו ליצור בעיר דברים שלא יכולתי לדמיין קודם לכן".

הפסטיבל מתקיים בשיתוף ובתמיכה של עיריית נתניה והחברה למתנ"סים, שמיהרו לתמוך ביוזמה, ולקחת חלק משמעותי בקידום התרבות האזרחית בעיר. הפסטיבל פתוח לקהל הרחב ללא עלות, ומתקיים בהתאם להנחיות התו הירוק.

צילום: איציק ינסוביץ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח