בריאותמבזקים

ישראל והאמירויות חתמו על הסכם הכרה הדדית בתעודת החיסון והתו הירוק של שתי המדינות

שר הבריאות ניצן הורוביץ ומקבילו האמירתי עבדול רחמן בן מוחמד אלאוואיס חתמו הבוקר (ראשון) על הסכם הכרה הדדית בתעודת החיסון והתו הירוק של שתי המדינות.

ברקע אישור מתווה כניסת התיירים לישראל, שיכנס לתוקף ב-1 בנובמבר, חתמו השרים על הסכם "המסדרון הירוק" שיאפשר תנועה חופשית, פשוטה ובטוחה של אזרחים ישראלים ואמירתים בין המדינות, באמצעות תעודות התחסנות או מחלים ממדינת המוצא. בפגישת "הזום" ברכו היום השרים זה את זה והדגישו את שיתוף הפעולה הנרקם ומתחזק בין המדינות, בתחומים רבים, ובתחום הבריאות בפרט.

צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

השרים הורוביץ ואלאוואיס סיכמו על המשך שיתופי הפעולה בשורה של נושאים, ובהם רפואת חירום, בריאות דיגיטלית, רפואה מותאמת אישית והתמודדות עם מגפות. כמו כן, סיכמו השרים להפגש בהקדם לטובת קידום מהלכים משותפים בתחום הבריאות ולהידוק הקשר בין המדינות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הבריאות ניצן הורוביץ, אמר: "הסכם המסדרון הירוק בנינו לאיחוד האמירויות יאפשר תנועה חופשית בין המדינות בצורה פשוטה ללא בידודים וללא בירוקרטיה מיותרת. בנינו את התשתית כדי לחיות לצד הקורונה כאן בארץ, וכדי לאפשר שגרת חיים מלאה בתוך ישראל. בחתימה על הסכם המסדרון הירוק אנחנו בונים גם את הגשר שיאפשר לחזק את קשרי החוץ, המסחר, העסקים והתיירות בין ישראל לאמירויות, ואנו נרחיב בקרוב את מהלך לעוד ועוד מדינות. תודה גדולה לשר הבריאות של איחוד האמירויות, עבדול רחמן בן מוחמד אלאוואיס, לצוותי משרד הבריאות והחוץ ולשגרירויות ישראל ואיחוד האמירויות ולכל מי שידו בהצלחת הצעד החשוב הזה".

צילום: ללא קרדיט
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח