בריאותמבזקים

נחמן אש השתתף בטקס חנוכת המכון ההמטולוגי החדש במרכז הרפואי בני ציון

פרופ' נחמן אש, השתתף במהלך ביקורו, בטקס חנוכת המכון ההמטולוגי החדש במרכז הרפואי בני ציון שנערך היום (שישי) ואמר: "תודה לכולכם. יש משמעות גדולה לאיך שהחולים מרגישים ולתנאים שהם מקבלים בביה"ח. ההשקעה שלכם במקום מרווח ונעים יותר יוצרת סביבת טיפול נעימה וטובה יותר ואני שמח על כך שלמרות המחסור בתקציבים, נמצאה הדרך לעשות זאת ואני מודה לתורמים, להנהלת במחלקה ולכל הצוותים על מה שאתם עושים כל יום".

יחד עם פרופ' נחמן אש התכבדו בגזירת הסרט: מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר אוהד הוכמן, מנכ"ל המרכז הרפואי לשעבר ד"ר אמנון רופא ומנהלת המכון ההמטולוגי פרופ' תמר תדמור .

ד"ר הוכמן הודה לקודמו בתפקיד ד"ר רופא: "על כך שסייע ודחף להקמת המכון, לתורמים: משפחות שניידרמן ושפטמן ולאגודת ידידי בית החולים בראשותה של ענבל נישליס . כמו כן, הודה למנהל האדמיניסטרטיבי ארז שימקו על ניהול וליווי הפרויקט, למנהלת המכון לשעבר ד"ר דינה אטיאס ולמנהלת המכון כיום פרופ' תמר תדמור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרופ' תמר תדמור : "אנחנו בהתרגשות גדולה, תודה להנהלת ביה"ח לתורמים ולאגודת הידידים שבלעדיהם לא היינו מצליחים להקים את המכון החדש. תודה לצוות שלי שמגיע כל יום לעבוד וללוות משפחות ומטרתנו לתת הרגשה טובה למטופלים עפ"י הסלוגן של ביה"ח – מרגישים בבית גם כשחולים. אני מאחלת רק בריאות".

נחמן אש השתתף בטקס חנוכת המכון ההמטולוגי החדש במרכז הרפואי בני ציון
צילום: גדי נס דובר המרכז הרפואי בני ציון

מנהלת אגודת הידידים של המרכז הרפואי קרן כבירי הודתה בדבריה למשפחות התורמים. מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן סקר במהלך הביקור בפני מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש ובכירים במשרדו את האתגרים הניצבים בפני המרכז הרפואי והפעילות במחלקות ביה"ח. תוך שהדגיש את שיתוף הפעולה עם משרד הבריאות.

ד"ר הוכמן אף הציג בפני פרופ' נחמן אש את תנופת הפיתוח והשדרוג במחלקות השונות במרכז הרפואי – אגף חדרי הלידה החדש שאמור להיפתח בקרוב, מכון ה-pet ct שנפתח לאחרונה, ניידת -MRI שהוכנסה לפני מספר שבועות לפעילות, אגף המיון הממוגן שאמור להיפתח בקרוב והמשתרע על שטח של כ- 3,500 מ”ר ועוד והדגיש את השירות המיטבי הניתן במחלקות השונות במרכז הרפואי לרבות במחלקת הקורונה ואת שדרוג השירותים הרפואיים באמצעות מכשור רפואי מתקדם ומציל חיים. וכמו כן, את הפרויקטים הרבים המתוכננים. בנוסף, הציג בקשות לסיוע ברכישת ציוד רפואי מתקדם ומציל חיים, המותנה בגיוס משאבים תקציביים ממשרד הבריאות.

במפגש השתתפו מטעם המרכז הרפואי: המנהל האדמיניסטרטיבי ארז שימקו ומנהלת הסיעוד אילנה פטרפרוינד. פרופ' נחמן אש נפגש במהלך ביקורו גם עם מנהל מחלקת כירורגיה ד"ר איברהים מטר שהציג בפניו את ההתמודדות המאתגרת הן של הצוותים הרפואיים והן של המטופלים המאושפזים במחלקה. הוא הודה לצוותים על עבודתם ומסירותם.

מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר אוהד הוכמן הודה בסיום למנכ"ל משרד הבריאות על ביקורו: "אני מודה לך מאוד על כל מה שאתה עושה. אני מלא הערכה. אנחנו מבקשים ורוצים את התמיכה שלכם בהמשך שדרוג התשתיות בביה"ח והשבחת הפעילות שלנו".

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש סיכם: "היה חשוב לי לבוא ולחוש בשטח איך חיים ומתמודדים. התרשמתי מאוד מאווירת שיתוף פעולה והמאפיינים הייחודיים בביה"ח המהווים אתגר. בסה"כ אני יכול לומר שמתקדמים כאן בצורה יפה ומרגישים שיש פה עשייה רבה, חידוש וחדשנות. כל הכבוד! אנחנו נשתדל לסייע בעל מה שצריך ויש לנו אתגרים משותפים".

נחמן אש השתתף בטקס חנוכת המכון ההמטולוגי החדש במרכז הרפואי בני ציון
צילום: גדי נס דובר המרכז הרפואי בני ציון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח