צרכנות

הקטגוריות המובילות בצרכנות טקסטיל הן…?

קרדיט לתמונה: FREEPIK

תקופת התפרצות נגיף הקורונה עדיין "חיה ובועטת". אומנם אנו כבר לא בהסגר, כל שני וחמישי, אבל בהחלט יש לה השלכות. הפחד מהקורונה גורם לבני אדם לחשוב פעמיים לפני היציאה מהבית, ורבים המגזרים אשר נפגעים מכך. אחד מהם הוא הטקסטיל. אומנם ענף הטקסטיל גם נפגע בקורונה, ובהמשך נסביר למה, אבל מי יכול לחיות בכלל בלי בגדים? כאשר בוחנים את השאלה – מה הן הקטגוריות המובילות בצרכנות טקסטיל הן…? נגיד ראשית שצרכנות הטקסטיל תורמת לכמעט כל חלק בחיים שלכם, החל מלבוש וכלה במובן מאליו.

הקטגוריות המובילות בצרכנות טקסטיל הן…?

מראשית שנות התשעים התחילו במדיניות של הפחתת שיעור המס בכל מה שמתכתב עם תעשיית הטקסטיל, ההלבשה. החל משנת 1995, ניכרו שינויים בשיעור המכס של ענף הטקסטיל במידה ניכרת. יש להבין, כי על צרכנות הטקסטיל משפיעים המון אלמנטים, כמו למשל – סביבה עסקית, פעילות הענף, המכס ופריון העבודה. כשמדברים על הקטגוריות המובילות בצרכנות טקסטיל הן…? יש להבין מי השותפים לקטגוריה. ובכן, עסקינן אודות לבוש – מוצרי ענף שנועדו לצרכנים הסופיים, שזירת חוטים, הלבשה תחתונה, חוטים, שטיחים, מתפרות בגדים, הלבשה עליונה, וכיוצא בזה. בשנת 2021 ניתן לראות מנעד רב של מוצרי טקסטיל במודה. הכוונה שהצבעים הקלאסיים שולטים, לבן ושחור כמובן. בגדים שחתוכים, בלי קשר לגודלם, בדים מפוספסים, כמו גם בדים משובצים. מעבר לכך, ניתן לציין את הוורוד, שהפך כה אופנתי, הטרנד האחרון, וכן אדום. בשביל הנשים מבינכן, נראה כי המגמה בשנת 2021 מהווה עת של ניסויים קולוסאליים.

האם בגדי ילדים צריכים להידמות לבגדי מבוגרים?

כל הורה לילדים יגיד לכם, שמינימום מספר פעמים מדי שנה הם נדרשים לרענן את המלתחה של הילדים שלהם. רכישת בגדי ילדים מתרחשת בחילופי עונות, כשהילדים גדלים, בחגים, וסתם לשם ריענון המלתחה. קיימת נטייה, בעיקר אצל אימהות לבנות, לקנות בגדים שתואמים את הבגדים שלהן, של האימהות. מסקר שנעשה בקרב פסיכולוגים מובילים, נמצא כי אין כל רע בדבר, ואפילו אפשר לכנות זאת "כחמידות", אבל אין להגזים עם זה. למרות שילדות בגילאי עשר עד שתיים עשרה חפצות להיראות כמו אימן, מבוגרות יותר, כאן צריכה להיכנס האחריות של ההורה המבוגר, ולהגביל את ההיצמדות למבוגרים בלבוש. ככלות הכל, גם ילד וגם ילדה צריכים להיראות בהתאם לגיל הכרונולוגי שלהם, ולא להיראות בגיל כה צעיר כשבלונה של מבוגרים. יהיה להם עוד הרבה זמן להתלבש ולהיראות מבוגרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדוע מומלץ לקנות בגדי נשים בצורה מקוונת?

הפריצה וההתקדמות המטאוריים של רשת האינטרנט חוללו מהפכה אמתית בתחום הקניות המקוונות. ומדוע? בעיקר משום שהצרכנים יכולים להיחשף לכמות בלתי נדלית של בגדים, להסתכל בתמונות, ליהנות ממבחר גדול, וממבצעים מיוחדים. להלן נציג בפניכם את הסיבות שתומכות בקניית בגדי ילדים דרך האינטרנט

  • כאשר נשים קונות בגדים בחנויות קונבנציונליות הן חשופות לאנשי מכירות ממולחים. אותם אנשי מכירות מיומנים במלאכת המכירה, ולא תמיד פיהם ולבם שווים. משמעות הדברים שמה שמניע אותם הוא לבצע כמה שיותר מכירות, בכמה שיותר כסף, על מנת לרצות את המעסיקים שלהם, או לחלופין להרוויח עמלות מהמכירה. מעבר לכך, הנשים לא מוסחות מכרזות פרסום ומגימיקים של מכירה. הן נטו באתרי הבגדים. יכולות לצפות בתמונות, לקרוא ביקורות, המלצות, להשוות בין אתרים, ובעצם מה לא?
  • זה כבר ידוע לכולם, וכמובן גם לנשים, שבחנויות הבגדים שברשת האינטרנט ההיצע רב יותר. יש יותר אפשרויות של תמחור נמוך יותר, הרבה עיצובים, סגנונות וצבעים. הרבה יותר מאשר בחנויות בגדים סטנדרטיות.
  • אם פעם מסע רכישת הבגדים לנשים התחיל בהתנעת האוטו, מציאת מקום חנייה, מעבר מחנות אחת לאחרת, עד שנמצא המבוקש, כי אז כיום הכול השתנה. לא עוד עמידה בפקקים האין סופיים. לא עוד חיפוש חנייה מייאש, לא עוד מעבר מחנות לחנות. הכול נעשה כיום רק בלחיצת כפתור אחד או שניים. פחות בזבוז זמן, וכידוע – זמן שווה כסף. והרבה.

Back to top button