חדשות הארץמבזקים

רמלה: תינוקת בת מספר חודשים ננעלה ברכב וחולצה בשלום

קריאה התקבלה לפני זמן קצר (שני) במוקד ארגון ידידים, אודות תינוקת בת מספר חודשים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה ובני משפחתה ברחוב אבא אחימאיר ברמלה.

צמרת גבע, אחראית מתנדבות מחוז מרכז, ענתה לשיחה במוקד, לקחה את הפרטים והזעיקה מתנדבים לכתובת. ניסים שרביט, סג"מ סניף רמלוד, אברהם ארנון, רזי יפת ושי גולדברג, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם חילצו המתנדבים בשלום את התינוקת, ללא גרימת כל נזק לרכב.

רזי מספר: "מדובר על תינוקת בת מס' חודשים שננעלה בשגגה. אני עובד בסמוך ויצאתי מיד לחלץ. זו תחושה נפלאה לראות את המשפחה מוציאה מהרכב את התינוקת הקטנה. פעם ראשונה שאני באופן אישי מחלץ ילד מרכב נעול. המשפחה הודתה מאוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צמרת גבע המוקדנית הוסיפה: "קיבלתי שיחה מגברת שאמרה שהרכב ננעל לה כשהתינוקת שלה בפנים. לקחתי פרטים והזעקתי מתנדבים. כל הזמן נשארתי על הקו עם האמא, הרגעתי אותה, התעניינתי בשלום התינוקת ודאגתי שישעשעו אותה. ככה התינוקת והאמא נשארו רגועות עד הגעת המתנדבים. היא לא הפסיקה לומר כמה טוב שיש אותנו. עבורי בזמן שיחה שכזו כל העולם מסביב נשכח ואני מרוכזת במטרה של חילוץ התינוקת בצורה נקייה ובטוחה. זה סיפוק אדיר ברגע שמודיעים שחולצה בשלום."

רמלה: תינוקת בת מספר חודשים ננעלה ברכב וחולצה בשלום
צילום: ידידים

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת את מפתח הרכב עליהם תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

Back to top button