מבזקיםמשפטי/פליליספורט

הוארך מעצרם של שני אוהדי מכבי חיפה החשודים בתקיפת שוטרים באצטדיון טדי

בית המשפט הורה לפני זמן קצר (ראשון) על הארכת מעצרם של שני חשודים בתקיפת השוטרים אמש באצטדיון הכדורגל בעיר וחשוד שלישי נשלח למעצר בית.

אמש, במהלך משחק כדורגל באצטדיון טדי, בוצעה פעילות אכיפה של תקנות הקורונה על ידי פקחים ושוטרים שהיו במקום. פעילות האכיפה בוצעה כחוק באירוע המוני שבו התגלו הפרות של התקנות ולמען בריאות הציבור.

בשלב מסוים, על רקע פעילות האכיפה של שוטרות ופקח באחד היציעים ובניסיון להכשיל אותה, החלו עשרות אוהדים לתקוף אותם תוך שימוש במקלות, השלכת בקבוקים וחפצים נוספים. בשלב זה, שוטרים נוספים הוזעקו למקום לסייע להם, ובעקבות אלימות קשה שהופנתה כלפיהם, עצרו שלושה חשודים בגין תקיפת השוטרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השוטרים שהותקפו נזקקו לטיפול רפואי בשל חבלות בפניהם ובחלקי גופם. בעקבות האלימות החמורה שהופנתה נגד השוטרים, אחד השוטרים פונה לבית החולים עם שבר באפו, ושוטר אחר עם סדק בעצם הלסת בפניו.

החשודים הועברו לאחר מעצרם לחקירה בתחנת המשטרה. היום בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של שניים מהחשודים במעשה. חשוד שלישי נשלח למעצר בית והרחקה.

בעקבות האלימות החמורה, המשטרה פתחה בחקירה ובכוונתה למצות את הדין עם המעורבים באירוע האלימות נגד השוטרים.

מהמשטרה נמסר: "לצערנו מאז המקרה אנו עדים לפרסום דיסאינפורמציה, בניסיון להצדיק אלימות חמורה ופסולה שהופנתה נגד שוטרים. אנו רואים בחומרה רבה כל אלימות כלפי שוטרים המבצעים את תפקידם כחוק, במגרשי הספורט ובכל למקום אחר. לא נאפשר אלימות כלפי שוטרים ובכלל, ובכוונת המשטרה לפעול למיצוי הדין עם המעורבים."

צילום: תקשורת שב״כ
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח