מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד מיכאל טנסקי: "חנק, הפשיט אותו בשירותים ואיים עליו באמצעות סכין"

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מיכאל טנסקי (38) ושני מאבטחיו דמיטרי צ'רבינסקי (27) וולדיסלב קוזצ'וק (23) המייחס להם שלושה אישומים בגין ביצוע עבירות של סחיטה באיומים, סחיטה בכוח, חבלה בכוונה מחמירה, חטיפה לשם סחיטה ועוד.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חן עסיס לביא, הנאשמים, בשלוש הזדמנויות שונות, סחטו באיומים ובכוח סוכן שהפעילה משטרת ישראל, על מנת לקבל ממנו כספים אותם הוא חייב לטענתם לטנסקי. באירוע הראשון, הזמין טנסקי את הסוכן למשרדו באשדוד, בו נכחו גם שני הנאשמים הנוספים, שם חנק את הסוכן בגרונו, הפשיט אותו בשירותים ואיים עליו באמצעות סכין שאם לא יחזיר את הכסף שהוא חייב לו- "הוא מת".

באירוע השני, הגיע הסוכן לדירה באשדוד לפי הוראתו של טנסקי, שם הנאשמים, בצוותא חדא, חבטו באמצעות מקל בגופו פעם אחר פעם, הכו באגרופים בפניו וגרמו לו לשברים, הטיחו אותו ברצפה עד שאיבד הכרתו. טנסקי קרא לסוכן "בוגד" ואיים שאם לא יעשה את מה שהוא אומר לו, הוא יפגע במשפחתו ובכל מה שיקר לו. חברתו של הסוכן שחיכתה לו ברכב, פינתה אותו לבית החולים "אסותא" באשדוד, שם הוא נותח ואושפז.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסוף חודש מאי 2021, כאשר הפסיק הסוכן לשלם לטנסקי עבור החוב וניתק עמו קשר, חטפו הנאשמים את חברתו של הסוכן ואיימו עליה.

התיק נחקר על ידי ימ"ר לכיש, בליווי פרקליטות מחוז דרום.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

צילום: pixabay
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח