חדשות הארץמבזקים

השריפה בקניון בקלנסוואה: המבנה נשרף כליל, אין נפגעים

קניון Z סנטר בקלנסווה נשרף היום (שבת) כליל, אזרחים פונו מהחנויות ולא היו נפגעים בשריפה למעט אזרח שנפצע קל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

דיווח ראשוני על השריפה התקבל במוקד 102 של הרשות הארצית לכבאות והצלה בשעה 13:13. צוותי כיבוי אש מתחנת השרון בפיקודו של רב רשף חזי זעזה וצוות מתחנת איכון (נתניה) שהגיע כצוות ראשון לאחר 16 דקות של הוזעקו למקום.

זהו בקניון בעל שתי קומות שבער כליל, גודלו כמעל ל -1,000 מ"ר כאשר השריפה פרצה בעקבות עבודות זיפות שהתבצעו על גג המבנה והתפשטה לכל המבנה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם הגעת הכוחות לזירה החל פינוי של אזרחים ששהו במקום בסיוע של משטרת ישראל והופעלה פקודת מכת אש ממחוז מרכז. במקום פעלו כ- 23 צוותים של לוחמי אש ממחוז מרכז וממחוזות שכנים, יחידת להבה ורכב לוויתן מתחנת חיפה שפעלו לטובת כיבוי השריפה ומניעת התפשטות האש למבנים נוספים

מחשש לקריסת המבנה והימצאות של בלוני גז בקומה התחתונה פעלו לוחמי האש בכיבוי חיצוני. בשל החום העז ועוצמת הלהבות היה חשש לתופעות אש מסוכנות, על כן רכבי הכיבוי הורחקו מהמבנה ולוחמי האש פעלו לכיבוי האש מבחוץ.

בסביבות השעה 15:00 לוחמי האש בסיוע של כלי צמ"ה החלו בקריסה יזומה של המבנה על מנת לשלול סכנת קריסה פתאומית ולטובת כיבוי האש בתוך המבנה.

נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי הגיע לזירת האירוע ואמר כי "המבנה במצב של טוטאל-לוס, קרס. זה מראה מה הסכנות של האש."

בשעה 17:57 מפקד תחנת השרון טפסר משנה דני יוספסברג הכריז שליטה על האירוע. לוחמי האש ממשיכים לפעול בזירה לכיבוי סופי של השריפה.

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז מרכז
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז מרכז
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז מרכז

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח