בריאותמבזקים

המטה החרדי במשרד הבריאות ממשיך בקמפיין: לא מחוסנים מובילים גם בתמותה!

הודות להתחסנות מגמת הירידה במדדי התחלואה מנגיף הקורונה נמשכת, ומטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות ממשיך גם השבוע עם קמפיין הנתונים כאשר הפעם הפוקוס על הנפטרים מהנגיף. בהשוואה בין מחוסנים ללא מחוסנים – אלו שלא מחוסנים הם הרוב המכריע של המתים מקורונה.

הפרסום הינו המשך לקמפיין שהציג את נתוני התחלואה בנגיף, עם השוואה בין מחוסנים לאלו שאינם, כאשר המסר המרכזי הוא "לא להתחסן – זה להמר על הבריאות שלכם".

על פי הנתונים המתפרסמים 75% מהנפטרים מתחת גיל 60 לא היו מחוסנים כלל, 22% מחוסנים באופן חלקי עם 2 מנות חיסון ורק 3% מהנפטרים חוסנו ב-3 מנות חיסון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלו נתונים דרמטיים לאור העובדה כי בישראל חיים 4.97 מליון נפש בגילאי 12-60, כאשר רק 695,000 מתוכם לא התחסנו כלל, ולמרות זאת, רוב מובהק של התמותה הוא מקרב אוכלוסיית הלא-מחוסנים.

גם בקרב הנפטרים בגילאי 60 ומעלה, הנתונים מדברים בעד עצמם כאשר 57% לא היו מחוסנים כלל, ורק 30% מחוסנים חלקית ב-2 מנות ו-13% בלבד הספיקו להתחסן באופן מלא.

גם כאן מדובר בנתון מדהים לנוכח העובדה שבישראל יש 1.49 מליון איש בני 60 ומעלה. כאשר בסך הכל 65,000 מתוכם לא התחסנו כלל ובכל זאת רוב מובהק של התמותה הוא מקרב אוכלוסיית הלא-מחוסנים.

"להתחסן זה לציית לדעת תורה, להתחסן זה לשמור על הבריאות, זה לסייע לכולנו לשמור על השגרה ולהתחסן זה לחיות. לא להתחסן זה להמר על החיים שלכם" נכתב בקמפיין המתפרסם בתקשורת החרדית.

המטה החרדי: "לשמחתנו ניכר שיפור בקצב ההתחסנות במגזר החרדי, בין היתר הודות לנתונים הברורים המתפרסמים – שלא מותירים כל ספק ליעילות וחשיבות החיסון, אל מול הפרסומים הכוזבים שמנפקים מתנגדי החיסון. הצגת הנתונים בשקיפות מלאה חשובה במיוחד, ומספקת תמונת מצב חד-משמעית לפיה החיסונים מונעים תחלואה קשה ול"ע אף מקרי מוות".

באדיבות מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח