מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: הפיץ תמונות עירום של בת זוגו לשעבר וסחט אותה באיומים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום כנגד דיאן פרסבורגר (43) מאשדוד בגין הטרדה מינית וסחיטה באיומים, זאת לאחר ששלח תמונות עירום של בת זוגו לשעבר וניסה לסחוט ממנה עשרות אלפי שקלים תוך איומים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ענבר אליאב, הנאשם והמתלוננת היו בעברם בני זוג. באחד הימים הזמינה המתלוננת את הנאשם לסעוד בביתה, בנוכחות בנה. בשלב מסוים, החל להתפתח ויכוח בין הנאשם לבנה של המתלוננת, שהסתיים בקטטה בין השניים. בעקבות כך, התקשר הנאשם למשטרה ועזב את הדירה לצורך קבלת טיפול רפואי ביית החולים. מאוחר יותר התקשר הנאשם למתלוננת פעמים רבות ואיים עליה כי יתלונן על הגרוש שלה למס הכנסה. נוסף על כך באותו הלילה, שלח הנאשם לגרוש של המתלוננת תמונות בהן היא נראית בעירום חלקי וכתב: "פעם אתה קיבלת תמונות כאלה…אני מקבל כל יום". מיד לאחר מכן שלח את התמונות גם לבנה של המתלוננת.

למחרת התקשר הנאשם למתלוננת ודרש ממנה לשלם לו סכום של 40,000 ש"ח בתמורה לביטול התלונה שהגיש נגד בנה בעקבות הקטטה ערב קודם לכן. המתלוננת ביקשה מן הנאשם שיפחית את הסכום שדרש מאחר ואינו מצוי ברשותה סכום כזה, אך הנאשם סרב והפציר במתלוננת לשלם לו את מלוא הסכום בתמורה לביטול התלונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: freepik
Back to top button