מבזקיםצבא וביטחון

לוחם מג"ב נפצע קשה בפיגוע דריסה במחסום קלנדיה צפונית לירושלים

במהלך פעילות של לוחמי מג״ב של משטרת ישראל הלילה (חמישי) סמוך לשעה 01:00 לפינוי מבנים בלתי חוקיים באזור כיכר המושבעים בקלנדיה, הגיע מחבל בתוך רכב, נסע במהירות ודרס לוחם מג"ב במקום. לוחמי משמר הגבול ביצעו ירי חי לכיוון הרכב שניסה להימלט ונעצר לאחר שפגע בקיר.

הלוחמים עצרו את המחבל, בן 22 תושב קלקיליה ולאחר תחקור ראשוני הוא הועבר לחקירה של שירות הביטחון הכללי.

כתוצאה מהפיגוע, נפצע לוחם מג״ב באורח קשה אך יציב ופונה לקבלת טיפול רפואי שערי צדק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפני זמן קצר, קיים מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן הערכת מצב בסמוך לזירת פיגוע הדריסה.

בסיום הערכת המצב, אמר מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן למפקדים: ״הפיגוע הזה מהווה תזכורת נוספת לאיומים הקיימים בכל פעילות מבצעית ובכל תא שטח שבו אנו פועלים. הדריכות המבצעית והתגובה המהירה והנחושה שלנו, היא המפתח לנטרל כל איום באופן מיידי ולמנוע פגיעה בחיי אדם. גם במקרה הזה, התגובה המהירה והפריסה המבצעית של הלוחמים בשטח מנעה פגיעה בלוחמים נוספים והובילה לסיום מהיר של האירוע ולנטרול המחבל. עלינו להמשיך לפעול בנחישות מול כל ניסיון לפגוע בכוחותינו או בחייהם של אזרחי ישראל״.

סגן מפקד משמר הגבול, תת-ניצב בריק יצחק אמר ללוחמים: ״פעלתם כפי שמצופה ממכם. מיד שזיהיתם כי מדובר בפיגוע דריסה הגבתם בצורה מקצועית, נחושה תוך חתירה למגע שהביאה בסופו של דבר לעצירת הרכב ולתפיסתו של המחבל״.

חובשת בכירה במד"א, יפית בן שמשון ופאראמדיק מד"א אביאל דיין, סיפרו: "חברנו לכוח משטרה במחסום, הם הובילו אותנו למקום האירוע בסמוך, ראינו צעיר כבן 20 על הכביש, חבריו העניקו לו טיפול וחבשו אותו, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובבטן, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח