מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון על תקיפת לוחמי מג"ב: "לא נעבור לסדר היום על שום תקרית אלימה באיו"ש"

שר הביטחון בני גנץ סייר היום (שלישי) באוגדה 98 ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד המרכז יהודה פוקס ומאו"ג 98 עופר וינטר. במסגרת הסיור קיבל שר הביטחון סקירה אודות התוכניות האופרטיביות, התקיים שיח עם מג"דים במילואים וכן תצוגת יכולות של האוגדה.

בסיום הביקור אמר שר הביטחון: "אני מסיים ביקור באוגדה 98, ביחד עם סגן הרמטכל, שבה בחנו את היכולות, ואת המוכנות למבצעים העתידיים שלנו בכל זירות הפעולה שיידרשו מאיתנו גם יכולות תמרון קרקעיות. התרשמתי מאוד מהמוכנות, מהנכונות של אנשי הסדיר והמילואים, ומהאמצעים החדשים שאנו מכינים לכל זירה תוך שילוב בין החילות. אנחנו ממשיכים לקדם את ההיערכות לכלל התרחישים."

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

עוד אמר גנץ: "הלילה תקפו תושבים ישראלים לוחמי מג"ב. זוהי תקרית חמורה שלא תעבור לסדר היום ואני מבקש למסור את הגיבוי המלא שלי ללוחמים בשטח שמבצעים את משימתם למען שמירה על הביטחון והסדר עבור יהודים ופלסטינים כאחד. עם פתיחת עונת המסיק, אני מבהיר שננהג באפס סובלנות לכל גילוי אלימות למען ביטחון כלל תושבי האזור. לצערי היו גם מקרים בודדים של חריגה של חיילי צה"ל מהפקודות. כל חריגה כזו מטופלת ומתוחקרת לעומק. אני סומך על חיילי ומפקדי צה"ל וכלל הכוחות שימשיכו למלא את משימתם המבצעית לפי ערכי צה"ל ובהתאם להנחיות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
Back to top button