חדשות הארץמבזקים

בזכות שת"פ בין כוחות הכיבוי לכוחות מד״א: חייו של חולה קשה באילת ניצלו

קריאה התקבלה הבוקר (שלישי) במוקד 102 של מחוז דרום על חולה במצב נשימתי קשה, בטיפול של מד״א שנדרש להגיע לבית החולים תוך כדי הרדמה והנשמה. מכיוון שמדובר בקומה גבוהה ויש קושי בפינוי דרך חדר המדרגות הוחלט להוציא למקום מנוף גבהים ואת לוחמי היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת אילת.

צוותי חילוץ מתחנת אילת שהגיעו למקום חברו לכוחות מד״א והחלו בגיבוש תוכנית פעולה לפינוי החולה שהיה במצב קשה, מורדם ומונשם על ידי פראמדיק. לוחמי האש מיקמו את מנוף הגבהים מתחת לבניין וביחד עם פראמדיק מד״א עלו לעבר הדירה תוך שהם מצויידים באלונקה ובאמצעי אבטחה.

במקביל צוות נוסף ביחד עם צוות מד״א החלו בהכנת החולה לפינוי תוך שהם מקבעים אותו לאלונקה ופראמדיק מעניק לו טיפול מציל חיים ומנשים אותו. תוך זמן קצר פונה החולה מהדירה לעבר האמבולנס ומשם לבית החולים ״יוספטל״ בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מכיבוי והצלה נמסר: "תחנת כיבוי אש אילת פועלת בשיתוף פעולה הדוק ויום יומי עם כלל גופי החירום בעיר על מנת לספק את השירות הטוב ביותר לאזרח ולהציל חיים. ההיכרות האישית בין הגופים והמפגש היום יומי באירועי חירום, מגדילים בצורה ניכרת את היכולת לשרת את תושבי העיר ולהציל חיים."

צילום: תיעוד מבצעי – כב״ה דרום
צילום: תיעוד מבצעי – כב״ה דרום

Back to top button