בריאותמבזקים

המגזין האמריקני "ניוזוויק": המערך האונקולוגי והקרדיולוגי בהדסה הוא מהטובים בעולם

המגזין האמריקאי היוקרתי Newsweek בחר במערך הקרדיולוגי ובמערך האונקולוגי – מכון שרת של המרכז הרפואי הדסה, לרשימת בתי החולים הטובים בעולם המתמחים בתחומי רפואה שונים, לשנת 2022. המערך האונקולוגי בהדסה הינו מערך הסרטן היחיד בישראל שמופיע ברשימה היוקרתית.

דו"ח דירוג בתי החולים שפרסם המגזין, מציג 250 בתי חולים מרחבי העולם עם המחלקות הטובות ביותר בקרדיולוגיה, אנדוקרינולוגיה ואונקולוגיה, בהתבסס על 22,000 המלצות של אלפי מומחים רפואיים. בנוסף להמלצות שנאספו, הרשימות אומתו על ידי ועדה עולמית של מומחים רפואיים בעלי שם. הדסה חולקת את הטבלה עם בתי חולים מובילים מרחבי העולם, כמו מאיו קליניק, קליבלנד קליניק, מאונט סיני וג'ון הופקינס האמריקאים, ומרכזים גדולים מאירופה, דרום אמריקה ועוד.

"בתשעת העשורים שלנו, ניוזוויק סקר את כל ההיבטים של שירותי הבריאות – אתגרים מדעיים, הפרעות כלכליות, נס רפואי מדי פעם ובעיקר מה המשמעות של התפתחויות אלה עבור קוראינו", הדגישו במגזין. "כחלק מההתחייבות הזו, שיתפנו פעולה עם סטטיסטה בע"מ, חברת המחקר העולמית ונתוני צרכנות, כדי לדרג את בתי החולים הטובים בעולם. כעת אנו מרחיבים את המומחיות הזו על ידי בחינת התמחויות ובפרק זה אנו מדרגים את בתי החולים הטובים ביותר בקרדיולוגיה, אונקולוגיה ואנדוקרינולוגיה. אם אתה או אדם אהוב זקוק לטיפול מיוחד באחד מאותם תחומים, כפי שעושים מיליונים מאיתנו, אתה רוצה לדעת באילו בתי חולים או מרכזים רפואיים יש מתקנים מתקדמים ביותר והרופאים הנחשבים במיוחד לבעלי ידע וביצועים". עוד מדגיש המגזין בפני קוראיו בכל העולם, כי בזכות הדירוגים העצמאיים, ברי הסמכא והאמינים תהיה להם גישה למרכזים בהם ימצאו את מיטב המאבחנים ואת הטיפול ברמה הגבוהה והיעילה ביותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרופ' עופר אמיר, מנהל המערך הקרדיולוגי בהדסה: "הבחירה במערך הקרדיולוגי בהדסה משמחת ומשקפת פעילות ענפה בכל תחומי רפואת הלב, החל בטיפולים חדשניים, דרך מחקר פורץ דרך ועד להכשרת הדור הבא של קרדיולוגים מהארץ ומן העולם. מדובר בעשייה נרחבת ומפוארת שהונהגה בהדסה לאורך שנים, גם על ידי מנהלי האגף הקודמים. אנו גאים להיכלל ברשימה המכובדת של מגזין ניוזוויק עם מחלקות הלב המובילות בעולם, זוהי בהחלט תעודת כבוד לצוותים הרפואיים, הסיעודיים וכל תומכי הלחימה – במערך הלב ובמערכים אחרים בבית החולים המשיקים לנו בכל יום, בטיפול ובהצלת חיים".

פרופ' אהרון פופובצר, מנהל המערך האונקולוגי בהדסה: "מכון שרת לאונקולוגיה בהדסה גאה לייצג את ישראל ברשימה מכובדת זו של המכונים המובילים בעולם בתחום האונקולוגיה בעולם. בחירה זו אשר נעשתה על ידי רופאים מובילים וכן על ידי חולים, מבטאת את ההכרה במצוינות אקדמית וקלינית של מכוננו . מכון שרת לאונקולוגיה מצטיין בטיפולים חדשנים בכל תחומי האונקולוגיה וקרינה ,מצטיין במחקר פורץ דרך, ויחד עם זאת מקפיד על טיפול אמפתי ויחס חם לחולים. אנו רואים בבחירה זו תעודת כבוד לכל מכוננו כולל צוותי רפואה, סיעוד, קרינה וצוותים תומכים. אנו מודים לכל הדיסציפלינות בבית חולים אשר עובדות איתנו בהרמוניה מלאה".

מנכ"ל הדסה בפועל, פרופ' יורם וייס: "זהו הישג מכובד ומבורך, אשר נקנה בזכות גדולה. מערכי הקרדיולוגיה והאונקולוגיה בהדסה מקדמים טיפולים פורץ דרך המעניקים חיים לחולים, ועושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר אותן ניתן למצוא במרכזי הבריאות המובילים בעולם. תודתי לכל העוסקים במלאכה מדיי יום ולילה במסירות אין קץ, ועושים זאת מבלי לצפות להוקרות ולתעודות – פשוט עושים כי זהו ה-DNA ההדסאי המוכר והידוע, המתבסס על השאיפה למצוינות, הענקת מזור לכל אחד ללא הבדל ולעמידה בחזית הרפואה העולמית".

המגזין האמריקני "ניוזוויק": המערך האונקולוגי והקרדיולוגי בהדסה הוא מהטובים בעולם
פרופ׳ יורם וייס, מנכ״ל בפועל המרכז הרפואי הדסה. צילום: אבי חיון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח