חדשות הארץמבזקים

ירושלים: פעוט כבן שנה וחצי ננעל ברכב לעיני הוריו וחולץ בשלום

קריאה התקבלה אמש (חמישי) במוקד ארגון ידידים, אודות תינוק כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני הוריו ברחוב בית הדפוס בגבעת שאול בירושלים.

משה צורף, סג"מ מוקד מרכז, ענה לשיחה במוקד, פתח קריאה, והזעיק כוננים לכתובת. שמחה וואלף, מנהל סניף הראל-טלזסטון, בראל לוי, שמחה גובנר ויוני לנדי, כונני צוות מערב ירושלים, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

שמחה וואלף סיפר: "הייתי בירושלים תוך כדי לקיחת קריאות לסיוע. קיבלתי את קריאת החירום ויצאתי מיד למקום. כשהגעתי ראיתי את בראל מתחיל פתיחה אז סייעתי לו יחד עם מתנדבים נוספים. פתחנו את הרכב מהר וחילצנו את התינוק. המפתח היה מונח על הדשבורד. בכל פעם זה ממלא מחדש את הלב לראות את הילד צוחק וההורים מאושרים. ההורים הודו מאוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משה צורף הוסיף: "עניתי לשיחה במוקד כשאני בדרך לסידורים. ביקשתי מהאבא להיות בקשר עין עם התינוק תוך שאני מזעיק כוננים. יש בזה תחושת שליחות בתפעול השיחה מול ההורים והכוננים עד לסיומו של האירוע בשלום."

ירושלים: פעוט כבן שנה וחצי ננעל ברכב לעיני הוריו וחולץ בשלום
צילום: ידידים

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

Back to top button