צרכנות

תנו להם בכבוד: העסקים המצטיינים של מבזק לייב לחודש ספטמבר 2021

קרדיט תמונה FREEPIK

כתמיד, אנחנו מקפידים להביא לכם את הדיווחים האחרונים החמים ביותר בנושאים שונים. עם זאת, מי אמר שמשהו אמור להיות בגדר חדשה מרעישה בשביל שיהיה שווה לספר עליו? כשמדובר על צרכנות, צריך להבין שיש כאן אצלנו במדינה – מאות, אם לא אלפי עסקים קטנים שעושים את עבודתם נאמנה, מקפידים לשייף את השירותים או המוצרים שהם מעניקים ולתת ללקוח את חווית הקנייה הטובה ביותר, והרבה מאד כאלה שגם מביאים על הדרך ערך מוסף גדול לקהל הלקוחות שלהם.

לנו חשוב מאד לפרגן לאותם העסקים שעובדים קשה ודואגים שהלקוחות שלהם יצאו עם חיוך, ואם יש לנו הזמדנות לתת בחזרה אין ספק שנרצה תמיד ללכת על זה. בדיוק בגלל זה החלטנו לבדוק לעומק כמה וכמה עסקים שיצא לנו לשמוע מהם דרך הגולשים באתר. היה לנו חשוב לבדוק את השירות שניתן, את היחס האישי, את המענה ללקוחות ובעיקר את המקצועיות. מודים – זאת לא הייתה משימה פשוטה כלל לבחור את העסקים שיופיעו כאן, ואחרי הרבה התלבטויות הצלחנו באמת לבחור שלושה עסקים שבהחלט כדאי להכיר.

אז כשאתם צריכים שירותים מהסוג הזה, אלו הם עסקים שאנחנו בהחלט ממליצים עליהם בחום ואתם לגמרי יכולים לפנות אליהם בלב שקט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לכבוש את הבמות – סוכנות אמנים ובית הספר לאמנויות הבמה טאלנט-טים

אם גם אתם חולמים לכבוש את הבמות הגדולות – וזה לא משנה אם אתם מוסיקאים או זמרים שרק רוצים להופיע וליצור, אם אתם שחקנים שחולמים לכבוש את במות התיאטרון או להופיע על המסכים הגדולים והקטנים, או שאתם דוגמנים שרוצים לחרוך את המסלול – אם כבר יצא לכם לנסות ולהיכנס לתעשייה, יש סיכוי לא רע שכבר גיליתם שזה לא תמיד דבר כל כך פשוט.

בעזרת הסוכנות המעולה הזו, תוכלו להגדיל באופן משמעותי את הסיכוי שלכם להתברג בתעשייה ולעבור בהצלחה אודישנים אליהם תגשו. איך זה עובד? ובכן, אתם פשוט מגיעים אליהם, מצלמים אודישן וידאו מוקלט ללא עלות, ומכאן והלאה הם יעבירו אותם להפקות ולמלהקים הרלוונטים לתחום שלכם ולמה שאתם מציעים. מדובר על שם די גדול בתעשייה, כך שהם מכירים הרבה מאד מלהקים ויודעים בדיוק מה מתאים לכל הפקה פחות או יותר.

מעבר לכך בית הספר מציע גם מציע שיעורים וקורסים מקצועיים שיעזרו לכל אחד להכין את עצמו כמו שצריך לקראת אודישנים עם תכנים כמו משחק מול מצלמה, איך להתכונן לתכניות ריאליטי, קורס כוכבי רשת עם כל הכלים שיעזרו לנו להפוך לתופעות ויראליות ועוד. את הקורסים אגב מעבירים מיטב הסלבים בישראל עם שמות מוכרים כמו דין מירישניקוב (תאג"ד) והילה סעדה (להיות איתה). אם אתם מעוניינים להשתלב בתעשיית הבידור, מדובר על עסק שבהחלט יכול לעזור לכם להפוך את החלום למציאות.

לררגעים מרגשים באמת – אולם האירועים ונישן בפתח תקווה

אם אתם מחפשים אולמות אירועים במרכז, אבל מכוונים מראש לאווירה יוקרתית ומלכותית באמת, אתם יכולים לחסוך לעצמכם זמן יקר ולחפש את המקומות שבאמת מציעים חוויה מהסוג הזה. אחד המקומות הללו שיהפכו כל חגיגה למלכותית וקסומה בלי שום ספק הוא אולם האירועים ונישן. מדובר למעשה על אולם ענק שנראה לא פחות מארמון יוקרתי אירופאי, עם רצפת שיש איטלקי ותאורת זהב מפוארת. על העיצוב של כל אירוע אחראית מעצבת העל דורית גבריאל, שמביאה את כל הפריטים ביבוא אישי ממדינות כמו רוסיה, איטליה וצרפת.

ומעבר לעיצוב המפואר, חשוב לדבר על החוויה הקולינרית הייחודית במקום, עליה אחראי השף אלעד שוקר. מדובר על שילוב מנצח של מטבח ים תיכוני ומטבח איטלקי, מבחר ענק של מנות ככה שכל אורח יכול למצוא את עצמו בקלות וכמובן – חומרי הגלם המשובחים ביותר תמיד.

המקום יכול להכיל עד 1200 אורחים ועל כן מתאים גם לאירועים של חברות וועדי עובדים, אך אין ספק כי החוויה עבור זוגות הבוחרים להינשא שם היא חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת, וחלק גדול מאד מזה זה היחס של הצוות ששם את הזוג במרכז העניינים כבר מהבוקר. אם אתם מחפשים את היוקרה, את הטעמים המיוחדים ואת הדרך להפוך את היום שלכם לבלתי נשכח – אולם האירועים ונישן הוא ללא ספק הכתובת הנכונה עבורכם.

שלעולם לא תתקעו בדרך – חברת מצברים עד הבית

כמה פעמים קרה לכם שקמתם בבוקר, נכנסתם לרכב במטרה להגיע למקום חשוב (כנראה לעבודה) וגיליתם שהמצבר הלך והרכב לא מניע? כמה מכם חיפשו כבלים ואיש טוב על הדרך שיעזור ובזבזו שעות ארוכות רק בשביל להחליף את המצבר ובסוף אולי אפילו יצאו עם דגם שלא באמת מתאים?

ובכן, עם חברת מצברים עד הבית, כפי שאתם יכולים לנחש כבר בעצמכם מהשם שלה, כל הבאלגן הגדול הזה פשוט נחסך לכם. אתם מתקשרים, מתארים את הבעיה, מקבלים מגוון הצעות במחירים שונים על מצברים שעשויים להתאים לכם, ופשוט מחכים עד שגיעו אליכם עם המצבר החדש להתקנה מהירה ומקצועית. אתם יכולים לבקש שיגיעו אליכם הביתה, אל מקום העבודה שלכם או לנקודה בדרך בה נתקעתם ומדובר בחברה שעובדת בפריסה ארצית רחבה במיוחד. כמובן שהחיסכון בזמן היקר שלכם מתורגם בסוף לכסף וזה עושה את הכל משתלם במיוחד.

חשוב מאד לציין שאנשי הצוות הם מקצועיים, אדיבים ועובדים במהירות הבזק, ככה שכמעט ולא תרגישו את התקלה ותוכלו לצאת לדרככם בהקדם האפשרי.

לסיכום – שמחנו להמליץ לכם כאן בחום על שלושה עסקים נהדרים שיכולים לתת לכם שירותים מעולים במחירים נוחים באמת. אנו ממליצים בחום להכיר אותם ברגעי הצורך וכך תוכלו גם אתם לצאת בחיוך, עם חיסכון כספי ותחושה אמיתית של תמורה.  

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח