מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ קושניר בהתפרצות זעם: "חיילי צבא הגנה לנתניהו, איבדתם את הזיכרון"

יו"ר ועדת הכספים, חה"כ אלכס קושניר ממפלגת ישראל ביתנו תקף לפני זמן קצר (רביעי), את חברי הליכוד.

דברי קושניר: "אני רוצה לפנות לחיילי צבא הגנה לבנימין נתניהו: כנראה עברתם טירונות מאוד קשה, שכללה קורס שקר, הטרלה וכישורי משחק. אבל בגלל הטירונות המפרכת שעברתם, היו גם תופעות לוואי, איבדתם את הזיכרון. אתם לא זוכרים שרק לפני ארבעה חודשים יכולתם לעשות את כל הדברים שפתאום כל כך חשובים לכם! לפני שנה בדיוק באוגוסט העליתי את החוק פעם ראשונה, כולכם הצבעתם נגד וצעקתם שמדובר בהצעת חוק פופוליסטית. אבל אנחנו המשכנו להילחם."

בנוסף, אמר יו"ר ועדת הכספים: "חשבתי שאגיע לוועדת הכספים וחברי חמד עמאר וראש המפלגה שלי אביגדור ליברמן יגיעו למשרד האוצר, יפתחו את המסמכים ויראו עבודות מטה בנושא. כי זה היה כל כך "חשוב לכם". אבל בואו אגלה לכם סוד, אין כלום. אפס נתונים, אפס עבודה, אפס תכניות, אז מה לעשות? צריך להתחיל הכל מהתחלה וזה מה אנחנו עושים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף קושניר ואמר: "תושבי אשקלון, אנחנו הבטחנו לכם שנדאג לכם ונעביר חוק שידאג לכם להטבות ואנחנו עושים את זה. נמשיך ונקדם את זה כי אנחנו מחויבים ואני בטוח שאתם תבחנו אותנו במעשים ולא בדיבורים. כי אתם, חברים בצבא הגנה לבנימין נתניהו לא הבאתם כסף לאשקלון. אתם יודעים מה הבאתם לאשקלון? הבאתם טילים. 12 שנה של טילים."

"אני מציע לכם קצת ענווה וקצת בושה ולא ללכת על דברים כל כך ציניים וכל כך נמוכים. אבל עזבו, הציבור לא מטומטם, הציבור ישפוט אותנו על מעשים. וכן חבריי בצבא הגנה לבנימין נתניהו, חובת ההוכחה עלינו." סיים חה"כ את דבריו.

ח"כ אלכס קושניר
צילום: דוברות הכנסת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח