כלכלהמבזקים

שר האוצר נפגש עם נשיא הבנק העולמי: "סיכמנו להמשיך להדק את שיתופי הפעולה הכלכליים"

שר האוצר, אביגדור ליברמן, נפגש היום (רביעי) עם נשיא הבנק העולמי, דיוויד מלפס שהגיע לביקור בישראל בראש משלחת בכירים הכוללת בין היתר את סגן נשיא הבנק לאזור המזה"ת וצפון-אפריקה, פריד בלהאג' והדירקטור המייצג את קבוצת המדינות בה חברה ישראל, קון דיווידסה.

צילום: דוברות משרד האוצר

מהצד הישראלי בפגישה השתתפו בכירי האוצר ובהם: השר במשרד האוצר חמד עמאר, מנכ"ל משרד האוצר רם בלינקוב, הכלכלנית הראשית שירה גרינברג, הממונה על התקציבים יוגב גרדוס והנציג הישראלי בדירקטוריון הבנק העולמי, יובב גביש.

שר האוצר, אביגדור ליברמן, אמר: "שמחתי לארח את נשיא הבנק העולמי, מר דיוויד מלפס, בישראל ולדון בסוגיות כלכליות, שיתופי פעולה בין ישראל לבנק, ההתמודדות העולמית עם מגפת הקורונה ומצב הכלכלה העולמית. שיתוף הפעולה בין ישראל לבנק העולמי חזק מתמיד וסיכמנו להמשיך להדק את שיתופי הפעולה הכלכליים בפרט בתחום החדשנות והטכנולוגיה לטובת מדינות העולם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות משרד האוצר

מטרת הביקור הינה חיזוק שיתוף הפעולה הכלכלי בין ישראל ופעילויות הבנק העולמי ברחבי העולם. במסגרת הביקור המשלחת צפויה להיפגש עם גורמים בכירים בממשלה וכן עם חברות הזנק, בדגש על תחום הבריאות הדיגיטלית.

הבנק העולמי הינו ארגון בינלאומי המורכב מ-189 מדינות שנוסד בשנת 1944 על מנת לסייע בשיקומה של אירופה לאחר מלחמת העולם השנייה וכיום מטרתו היא להילחם בעוני ברחבי העולם על-ידי השקעה והלוואת כספים למיזמי פיתוח שלא יכולים או מתקשים לזכות במימון בשוק הפרטי.

צילום: דוברות משרד האוצר
Back to top button