מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: שני קטינים מואשמים באלימות קשה בכמה אירועים שונים בירושלים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית משפט השלום לנוער בעיר, כתב אישום נגד שני קטינים בני 14 בגין אירועי אלימות באזור ירושלים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אלונה דרורי-אורעד, באירוע אחד, אחד הנאשמים סבר כי צעיר בן 15 הלומד איתו בבית הספר הפיץ עליו שמועות, הוא יצר איתו קשר ודרש ממנו להגיע למקום מפגש באזור ירושלים על מנת שיתנצל בפניו וישלם לו 100 שקלים כפיצוי, תוך שהוא מאיים עליו. הנאשם יצר קשר עם חברו ושיתף אותו בתכניתו להכות את הצעיר ולקחת ממנו את הכסף והציע לו להצטרף אליו, תוך שהשניים הצטיידו באזיקונים ובסכין.

אילוסטרציה. צילום: freepik

ביום 18.9.21 נפגשו השלושה במקום המפגש, אחד מהנאשמים התנפל על הצעיר מאחור, חנק אותו והפילו ארצה. הנאשמים אזקו את ידיו של הצעיר, קשרו אותו לעמוד שהיה במקום והכו אותו באמצעות בעיטות ואגרופים בפניו ובכל חלקי גופו. בשלב מסוים גררו אותו לגן סמוך, השליכו אותו על הדשא והמשיכו להכותו באמצעות בעיטות ואגרופים בכל חלקי גופו בעוד הצעיר מתחנן שיפסיקו. בהמשך אירוע התקיפה, תלש אחד הנאשמים את הפירסינג מאוזנו השמאלית של הצעיר לאחר שמשך בו מספר פעמים. נאשם אחר הצמיד לפניו של הצעיר סכין ודרש ממנו לשלם לכל אחד מהם 400 שקלים, הצעיר הסכים אבל הם המשיכו להכותו. חלק מהאירוע האלים תועד באמצעות הטלפון הנייד של אחד הנאשמים. בעקבות דיווח של אחד השכנים למשטרה הגיעה ניידת משטרה והנאשמים ברחו מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הבריחה השליך אחד הנאשמים את הנייד של הצעיר שלקח לו במהלך האירוע ולפני שהסגירו את עצמם לרשויות מחק את הסרטונים המתעדים את התקיפה. כתוצאה ממעשיהם נגרמו לצעיר חבלות רבות בכל חלקי גופו. באירוע אלימות אחר, מספר ימים קודם לכן, דחפו הנאשמים והכו צעיר אחר בן 15 הלומד איתם בבית ספר. על פי אישום נוסף, הפר אחד הנאשמים הוראה שניתנה מבית המשפט בנוגע לשחרורו בהליך מעצר הימים.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפה סתם בנסיבות מחמירות, פציעה בנסיבות מחמירות, סחיטה בכוח ואיומים. בנוסף, נאשם 1 הואשם בסחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט והפרת הוראה חוקית ונאשם 2 הואשם בהיזק בזדון לרכוש ואחזקת סכין. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על הארכת תנאי המעצר בהם שוהים הנאשמים עד לתום ההליכים נגדם.

Back to top button