מבזקיםפוליטי / מדיני

גדעון סער בישיבת סיעה: המשימה החשובה ביותר היא תקציב המדינה וחוק ההסדרים

מפלגת תקווה חדשה קיימה היום (שני) ישיבת סיעה כהכנה לפתיחת מושב הכנסת.

דבריו של יו״ר תקווה חדשה, גדעון סער, בפתח ישיבת הסיעה: "המשימה החשובה ביותר בפתחו של המושב הזה: אישור תקציב המדינה וחוק ההסדרים בקריאה שנייה ושלישית. הצלחה במשימה זו תסיים שלוש שנים של חוסר יציבות ותחזיר את ישראל למסלול של יציבות פוליטית וכלכלית, החשובות לה כל כך. נושא קריטי נוסף שהוזנח שנים רבות: הוא החזרת המשילות וטיפול בפשיעה במגזר הערבי. אנחנו נשלים את חקיקת חוק עונשי מינימום למחזיקים ולסוחרים בנשק בלתי חוקי. נאשר הרחבת סמכויות בתי המשפט הכלכליים על מנת להתמודד טוב יותר עם פשיעה כלכלית – עבירות מס והלבנת הון כבדות – שארגוני הפשיעה מבצעים."

"אביא לכנסת גם חוקים נוספים (כגון הרחבת סמכויות החיפוש למניעת העלמת ראיות) הנדרשים למשטרה ולמדינה כדי לתת כלים טובים יותר להתמודד עם הפשיעה הזאת. תקווה חדשה תקדם נושאים חברתיים חשובים הנוגעים לכל אזרחי ישראל, העברת מעונות היום לאחריות משרד החינוך. שוחחתי שלשום עם שר האוצר: אני קורא למשרד האוצר לשבת ברצינות לשולחן המו"מ עם המטפלות. ההשקעה הטובה ביותר בחינוך היא בגיל הרך. זה נושא נוסף שהוזנח במשך שנים. "הוסיף סער.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף יו"ר הסיעה ואמר: "תנאי ההעסקה וגם ההכשרה של המטפלות בגיל הרך הם מהדברים היותר חשובים שיש לקדם. הגנת על ילדים מפני סכנות ברשת, היום הקמתי ועדת מנכ"לים בראשות מנכ"ל משרד המשפטים שתקדם את הנושא הזה, קידום דיור ציבורי לאוכלוסיות שזכאיות לכך ולצידה תכנית מחיר מטרה להוזלת מחירי הדיור בפריפריה, אינטרנט מהיר בכל מקום בארץ בדגש על הפריפריה זה מרכיב חשוב גם בקדמה הכלכלית וגם במדיניות של סגירת פערים, נשמור על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ונביא חקיקה מתקדמת בנושאים שלא טופלו שנים, חוק יסוד: זכויות במשפט יקדם את זכויות אזרחי ישראל בהליכי חקירה ומשפט כיאה למדינה יהודית ודמוקרטית. גם הוא יובא לכנסת בכנס החורף הזה."

צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

Back to top button