חדשות הארץמבזקים

תושבי הבניין שפונה רגע לפני קריסתו בחולון יקבלו סיוע של שני מיליון שקלים

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, שוחח בסוף השבוע עם שר השיכון והבינוי, זאב אלקין, ועם מנכ"ל משרדו אביעד פרידמן, לאשרור ההסכם בין שני הגופים לטובת הסיוע לתושבים שדירותיהם נהרסו ברח' סרלין.

בהמשך להחלטת העירייה, כי מנהל ההנדסה והמנהלת להתחדשות עירונית, ילוו את הדיירים באופן מקצועי ומסודר ללא עלות עד שלב הוצאת ההיתר כדי לאפשר פינוי בינוי מהיר בעקבות הרס הבניין וקריסתו, הוחלט כי משרד השיכון ועיריית חולון יעמידו כל אחד מיליון שקלים לסיוע במתן שכר דירה לתושבים בתקופת הביניים, וכן להוצאות התכנון. הסיוע יינתן בשלוש פעימות ומשרד השיכון יקבע את המנגנון להעברת הכספים.

מנהל ההנדסה והמנהלת להתחדשות עירונית של החברה הכלכלית לפיתוח חולון כבר נמצאים בקשר עם 8 דיירים, שהוסמכו כנציגות מוסמכת על ידי יתר הדיירים לגבי הקמת המבנים החדשים.
 
ראש העיר, מוטי ששון: "אני רואה חשיבות גדולה במתן פתרון לטווח הארוך, במקביל לזה שנתנו לטווח הקצר, ומה שחשוב הוא שיוקמו בניינים חדש עבור הדיירים שנפגעו כדי שיחזרו כמה שיותר מהר לדירות משלהם. אני מברך את משרד השיכון והעומד בראשו על הרצון לסייע לתושבים בתקופת הביניים ואין ספק ששילוב הכוחות בינינו יועיל מאוד לתושבים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות עיריית חולון

 

Back to top button