מבזקיםמשפטי/פלילי

הטרור האזרחי בנגב ממשיך: לאחר היריות בעומר – רכבים הוצתו בלב שכונה בב"ש

הטרור האזרחי בנגב ממשיך ולאחר היריות הבוקר (ראשון) על הישוב עומר, רכבים שנגנבו הוצתו לפני זמן קצר בלב שכונת נחל בקע בבאר שבע.

ניר גל יו״ר וועד שכונת כלניות באר שבע וחבר הפורום להצלת הנגב מסר כי "רמת הביטחון בנגב הולכת ומתדרדרת לשפל חדש. במידה ולא יקודמו מהלכים מיידים של איסוף נשק לא חוקי והגברת הענישה בבתי המשפט, אנו נראה אזרחים אשר ייקחו את החוק לידיים עד כדי איבוד שליטה".

אורטל פרלמן שמואלי, חברת מועצת העיר באר שבע לשעבר ואחת מראשי הפורום לקידום הנגב מסרה כי "אני קוראת לשיתוף פעולה מיידי בין שר הבט"פ לשר הבטחון. יש לשלב באופן מיידי כוחות משטרה וצבא כדי למגר את הרעה החולה הזו בה הנגב הפך לשק החבטות של המדינה. כל עוד אנשים שלא הוכשרו לכך מחזיקים בכלי נשק לא חוקיים, חיי האזרחים הנורמטיביים ושומרי החוק בסכנה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: הפורום לקידום הנגב

ג'ולי קייט, חברת מועצת מיתר-כרמית ואחת מראשי הפורום לקידום הנגב מסרה כי "היעדר תגובה נחרצת מצד כוחות הבטחון מאפשרת הסלמה מסוכנת ברמת הפשיעה, אשר גובה חיי אזרחים. על המדינה לנקוט בצעדי חירום כדי להגן על אזרחיה עוד בטרם הרצח הבא".

מטעם הפורום לקידום בנגב, ארגון הגג של התארגנויות החברה האזרחית בנגב, נמסר כי "בסוף השבוע האחרון נחצו קווים אדומים בנגב. שני הרוגים והמדינה שותקת. הבוקר החל ביריות על היישוב עומר וכעת נגנבו והוצתו רכבים בלב באר שבע בירת הנגב. אנו תוהים מה עוד צריך לקרות כדי שהממשלה תבין שעליה להתעורר ולתת ביטחון לאזרחיה. המדינה מאבדת את הנגב ובקרוב גם את כל תושבי הנגב. תתעוררו".

צילום: הפורום לקידום הנגב

תגובה אחת

  1. המישטרה מיזמן פוחדת לדבר איתם בלילות ואת זה כולם רואים בכול סימטה ורחוב באמצע הלילה

Back to top button