מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה פענחה את אירוע הרצח ביישוב ירכא

המשטרה פענחה את אירוע הרצח ביישוב ירכא לפני כחודשיים, של תושב המקום. הבוקר (שישי) הוגשה הצהרת תובע כנגד שני החשודים במעשה.

ראשיתה של החקירה בתאריך 31.7.21 בדבר אירוע ירי בכביש המרכזי ביישוב ירכא, כאשר על פי גורמי הרפואה, פונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי גליל בנהריה, שלושה מתושבי הכפר, פצוע באורח קל, השני באורח בינוני ופצוע נוסף באורח אנוש שבהמשך נקבע מותו.

בחקירה ראשונית שערכו שוטרי היחידה לחקירת פשעים במרחב, עלה חשד כי שניים מהפצועים חשודים בביצוע מעשה הרצח ואילו המנוח הוא הקורבן (תושב ירכא 30), על כן עוד באותו הלילה נעצרו השניים, תושבי ירכא בגילאי בני 24 ו- 25 לחקירה. עוד נתפסו במהלך החקירה הראשונית ממצאים בהם אלות וכלי תקיפה אשר על פי החשד שימשו את החשודים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך חקירה מאומצת ומורכבת, בה הופעלו כלים חקירתיים וטכנולוגיים זכו חוקרי הימ"ר לשיתוף פעולה מלא מצד עדים רבים, אשר תוחקרו ועלה כי המנוח נחסם בעת שנהג ברכבו בכפר והותקף באלות, סכינים וירי מנשק חם על ידי החשודים, שלאחר מכן נמלטו מהמקום כשהם פצועים. עוד עלה חשד כי הרקע למעשה הוא סכסוך אישי שהתפתח בין המנוח לאחד החשודים, בעקבות ויכוח על רקע החלטת בג"צ מחודש יולי האחרון להשיב לתפקידו את ראש מועצת ירכא.

לבקשת המשטרה, מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה והבוקר כאמור, הגישה הפרקליטות לבית משפט השלום בחיפה הצהרת תובע נגד שני החשודים לצורך הארכת מעצרם טרם הגשת כתב אישום וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

צילום: חדשות MivzakLive
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח