חדשות הארץמבזקים

ראש הממשלה ביקר חיילים בודדים בסוכת המרכז לזכרו של מייקל לוין ז"ל

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (חמישי) במרכז לזכרו של מייקל לוין ז"ל בירושלים, יחד עם שר התקשורת, יועז הנדל, נציגי העמותה, מתנדבים וחיילות וחיילים בודדים. ראש הממשלה דיבר עם החיילים ושמע מהם על שירותם הצבאי, החלטתם לעלות לישראל, שאיפותיהם הצבאיות ועל עתידם כאן בארץ.

מדברי רה"מ: "אני מגיע ממשפחה של עולים, הוריי עלו לארץ ישראל בשנת 67' בלי לדעת כלום. זה תהליך לא קל לכל אדם שמגיע לבד. אני חושב שאתם עושים צעד אדיר, גם למדינה וגם לכם ברמה האישית. יצא לי להיות בכמה מקומות בחיי. את מה שמקבלים בצה"ל, לא מקבלים באף מקום אחר. בשום קולג' לא מקבלים את הערכים ואת עיצוב האישיות שלכם כמו בצה"ל. אני מדבר על תכונות כמו נחישות, עמידה במשימה בכל מחיר, עבודת צוות. המתנה שאתם נותנים למדינה, בזה שבחרתם לעלות לארץ ולשרת בצבא, היא מתנה אדירה. לכן, בשם ממשלת ישראל אני רוצה לומר תודה. אני יודע שאפשר לסמוך עליכם בצבא ובאזרחות".

מדברי יועז הנדל: "עם הקמת המדינה בן גוריון יצר שני שני פילטרים בעלי חשיבות – החינוך הממלכתי והשירות הצבאי. הם מהותיים לחיים המשותפים שלנו כאן ולצערי המוסדות האלו הולכים ונשחקים. צה"ל הוא המרחב המשותף שממנו אנחנו מתחילים את הפולמוס של העם היהודי ובונים ערכים משותפים לחיי האזרחות שאחרי. כשאני פוגש את החיילים הבודדים אני רואה את הציונות במלוא תפארתה. העובדה שראש הממשלה בוחר לבוא לפה כחלק מביקור רשמי – היא הוכחה שהממשלה הנוכחית רוצה להוביל את החברה הישראלית למקום טוב יותר ביחס לצבא ולתרומה למדינה. יש משימה גדולה לממשלה לייצר מסלולי שירות לכל האוכלוסייה בישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף הנדל ואמר: "תמיד הטובים בישראלים יעשו שירות משמעותי בצבא, מה שאתם נותנים ומה שאתם מקבלים זה יקר מפז. אנחנו מדברים בסוכות על ביחד – ובצבא אנחנו ביחד משרתים את המדינה. לעולים חדשים וחיילים חרדים יש זכות כפולה ומכופלת, כי כל מה שיש לחייל רגיל ברמת התמיכה המשפחתית אין לחייל בודד. מי שצלח את זה עשה המון למען עם ישראל וקיבל המון לחיים".

מנכ"לית המרכז לזכרו של מייקל לוין לסיוע לחיילים בודדים, מיכל ברמן: "אנו גאים ונרגשים לארח את ראש הממשלה נפתלי בנט, בסוכת החיילים הבודדים בשכונת ארנונה בירושלים. החיילים, המתמודדים עם אתגרי השירות הצבאי ללא המעטפת המשפחתית התומכת שיש לחיילים רגילים, ושואבים כח רב מביקורו של רה"מ בביתם. הבית פועל בזכות מאות מתנדבים בירושלים וסביבתה, ובזכות אלפי תורמים בארץ ובעולם. כל קהילת המרכז לחיילים בודדים שמחה על הביקור המרגש ומודה לרה"מ על התמיכה בחיילים. אנו מודים גם למדור בודדים בצה"ל על פעילותו".

בנט ביקר חיילים בודדים עם יועז הנדל
צילום: חיים צח/ לע"מ
בנט ביקר חיילים בודדים עם יועז הנדל
צילום: חיים צח/ לע"מ
בנט ביקר חיילים בודדים עם יועז הנדל
צילום: חיים צח/ לע"מ
Back to top button