מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ קרעי תוקף את בנט בהפגנת הימין בתל אביב: "הנוכל לא מייצג אותנו"

חה"כ ד"ר שלמה קרעי ממפלגת הליכוד נאם לפני זמן קצר (חמישי) בהפגנת הימין בכיכר "הבימה" בתל אביב.

מדברי קרעי: "כמה ימים לפני שהנוכל נוסע לאו"ם לדבר כביכול בשמנו בפני אומות העולם, אנחנו כאן כדי להגיד לו: אל תיסע! אל תבזה אותנו יותר ממה שעשית עד עכשיו. אתה לא מייצג אותנו."

קרעי לא שכח גם את יאיר לפיד ואמר: "אם נורמליות זה נוכלות, אם נורמליות זה לפיד, בנט וליברמן אז אנחנו לא רוצים להיות נורמלים. אנחנו יהודים, אנחנו ציוניים, אנחנו אוהבי העם והארץ ואם זה לא נורמלי בשבילך מר לפיד, הרי שאנחנו גאים בשיגעון שלנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חה"כ קרעי השיב לטענות בנוגע לחוסר הממלכתיות במפלגת הליכוד ואמר: "אנחנו כאן כדי להזכיר לעם ישראל שזה זמני ולא משנה כמה נזק תעשו אנחנו לא נאבד תקווה ולא נפסיק להילחם עד שתיפלו ונחזיר ממשלה שפויה לישראל. אומרים לנו מה זה, איך אתם מתבטאים? תהיו ממלכתיים. אבל הם לא מבינים שזו בדיוק הבעיה, הממלכתיות הפכה למילה נרדפת להשתקה. מערכת משפט של כנופיה שהשתלטה על המדינה פועלת נגדה ורומסת את רצון הרוב – זו אינה ממלכתיות. מפלגות שגנבו את השלטון וזוכות להגנה מוחלטת מאותה כנופיה יחד עם התקשורת המגוייסת – זו אינה ממלכתיות! ראש ממשלה שהגיע לתפקידו בדרך של רמייה, בדרך לא לגיטימית, שגנב את השלטון והוא נוכל – זו אינה ממלכתיות! הממשלה האנטי ציונית הראשונה שקמה אי פעם במדינה היהודית שלנו – זו אינה ממלכתיות!"

צילום: דוברות הכנסת – דני שם-טוב

תגובה אחת

  1. הונאה פירושה הצגת מצג שווא ואי אמירת אמת לצורך קידום אינטרסים אישיים ועל ידי כך יצירת נזק לצד השני

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח