בריאותמבזקים

פרופסור נחמן אש ביקר היום בסורוקה: פגשתי פה שחקני נשמה

מנכ"ל משרד הבריאות ביקר היום ביחד עם נציגי הנהלת משרד הבריאות במרכז הרפואי סורוקה מקבוצת כללית. בביקור השתתפו גם ד"ר אורלי ויינשטיין סמנכ"לית וראש חטיבת בתי החולים בכללית ופרופ׳ נמרוד מימון יו״ר החטיבה לרפואה פנימית בסורוקה שעומד גם בראש תכנית מגן אבות ואימהות של משרד הבריאות.

ד״ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה הציג את הפעילות של המרכז הרפואי, את ייחודיותו של סורוקה כבית חולים יחיד באזור הדרום ואת היותו נכס אסטרטגי למדינת ישראל, כמו גם את תכניות הפיתוח לשנים הקרובות. במהלך הביקור סייר מנכ״ל משרד הבריאות במחלקות פנימיות קורונה וביחידה לטיפול נמרץ קורונה ונפגש עם הצוותים שעושים יום יום, שעה שעה, את כל שביכולתם כדי להציל חיים.

ד״ר שלומי קודש תאר ופרט את עבודת בית החולים בהתמודדות עם מגיפה הקורונה, במתכונת של עבודה בשעת חירום לאורך כל התקופה, כשסורוקה נכנס למשבר הזה עם ניסיון רב. ניסיון בעיקר בהיבט של מיומנות גבוהה בטיפול נמרץ, כולל הכשרת צוותים והצטיידות טכנולוגית מבעוד מועד, מובילות ארצית במניעת זיהומים, מערך רפואה דחופה הגדול והטוב בישראל ומעבדה לווירולוגיה עם ניסיון רב וטכנולוגיה מתקדמת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' אש אמר בסיכום הביקור: ״סורוקה הוא עמוד תווך חשוב בעשייה למען בריאות תושבי הנגב ומהווה דוגמא של שילוב של בית חולים-על, יחד עם הקהילה, בימי שגרה ובימי חירום. אני בטוח שנצליח יחד אתכם ויחד עם כללית למממש את כל התכניות שלכם בטווח הקצר והארוך. פגשתי בביקורי היום אנשי צוות שהם שחקני נשמה אמיתיים. אני מבקש להעביר את הערכתי הרבה לצוותים בסורוקה על ההירתמות למאמץ הלאומי במלחמה במגפת הקורונה. אני מחזק את ידי כולכם, העובדים והמנהלים, ואני גאה בכך שמערכת הבריאות שלנו בנויה על אנשים מצוינים״.

ביקור נחמן אש בסורוקה
צילום: דוברות סורוקה

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח