כלכלהמבזקים

חברת הסייבר Panorays מכריזה על גיוס של 42 מיליון דולר

חברת הסייבר Panorays, המפתחת פלטפורמה לאיתור וניהול חולשות אבטחה בשרשרת אספקה של ארגונים בצורה קלה ואוטומטית מכריזה על גיוס של 42 מיליון דולר בסבב מסדרה B. את הסבב הובילה קרן הצמיחה Greenfield Partners כדי לתמוך בגידול ובביקוש בשוק, בהשתתפות המשקיעים קרן Aleph, Oak HC/FT, Greenspring Associates , BlueRed Partners ו- Moneta VC. החברה גייסה 62 מיליון דולר מאז הקמתה.

Panorays מפתחת פלטפורמת אבטחת מידע המאתרת חולשות ובעיות בשרשרת אספקה של לקוחותיה. שרשרת אספקה (הנקראת גם גורמי צד שלישי) היא התהליך המחבר בין ארגונים שונים, במטרה לספק מוצר או שירות. השרשור בין הארגונים מתבצע באוטומציה "מאחורי הקלעים" ואינו גלוי ללקוח או למקבל השירות.

תקיפות שרשרת אספקה שמפניהן מגנה Panorays, הן תקיפות של ארגון המשורשר למטרה הסופית בה התוקפים רוצים לפגוע, אך הם מתקשים לחדור את ההגנות ולבצע תקיפה ישירה. לכן התוקפים מחפשים חברות או רכיבים חשופים בשרשרת האספקה. תקיפות אלו נפוצות מאוד וארועי הסייבר הגדולים ביותר בשנה האחרונה שהתגלגלו להתקפות גלובליות, מקורם בהתקפות שרשרת אספקה. למשל SolarWinds, Accellion, Kaseya ו- Codecov.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות ארועים אלו ארגונים מבינים שהם צריכים לנהל גם את סיכוני האבטחה של חברות צד שלישי המספקות להם שירות ומחפשים פתרונות שיעזרו להם לעשות זאת. הטכנולוגיה החדשנית של Panorays מטפלת באתגר זה ומבטיחה שחברות יעבדו בצורה חלקה עם הספקים שלהן, כדי למזער את סיכוני האבטחה. המוצר של החברה פועל באופן אוטומטי, מקיף וקל לשימוש, המנהל את כל התהליך. החל מאיתור סיכון קיים מבדיקה ראשונית של ספק ועד מעקב רציף אחר ספקים קיימים. כך ארגונים מסוגלים להעריך את משטח התקפה חיצוני וכיצד הקשר העסקי מסכן אותם. בנוסף תקשורת קלה בין חברות וספקים בנושא הסייבר, מאפשרת לתקן בקלות את בעיות האבטחה ולשמור על הארגונים במשק מוגנים יותר. בין לקוחות החברה: Mixpanel, CAPTRUST, AppsFlyer ,Payoneer, מגדל חברה לביטוח, Telit, SOMPO INSURANCE, Clear Bank ועוד.

לדברי מתן אור-אל, מנכ”ל Panorays: "לאחר שנה סוערת בענף הסייבר עם התקפות רבות על שרשרת אספקה, ארגונים מסביב לעולם התמקדו עוד יותר בחיפוש אחר פתרונות יעילים לניהול סיכוני אבטחה של צד שלישי. הטכנולוגיה החדשנית של Panorays מאפשרת לחברות ולספקים שלהם לעשות עסקים בצורה מהירה, קלה ובטוחה."

Panorays הוקמה בשנת 2016 על ידי מתן אור-אל (מנכ”ל), מאיר ענתר (COO) ודמי בן-ארי (CTO). שלושת המייסדים פגשו זה את זה ביחידת התוכנה וסייבר "אופק" של חיל האוויר. החברה מעסיקה כיום 90 עובדים, רובם במשרדי החברה בתל אביב והשאר ממוקמים בניו יורק, בשנה הקרובה החברה צפויה להכפיל את כח האדם. בכוונת Panorays להשתמש בהשקעה למימון התרחבות החברה ולהמשך פיתוח של כלים מתקדמים לייעול תהליכי אבטחת המידע בין ארגונים לספקים שלהם.

צילום: Roei Shor
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח