מבזקיםמשפטי/פלילי

שני צידי משפחתו של הילד איתן סיכמו: משפט המשמורת יחל בעוד שבועיים

דיון ראשון התקיים הבוקר (חמישי) בבית הדין לענייני משפחה בתל אביב בעניינו של הילד איתן בירן, שאיבד לפני כארבעה חודשים את הוריו, אחיו, סבו וסבתו באסון הרכבל בצפון איטליה.

בסיומו של הדיון שני עורכי הדין משני הצדדים הודיעו כי סיכמו שהמשפט עצמו יחל בשמיני באוקטובר, ועד אז יינתנו הסדרי ראייה לשתי המשפחות.

"הוא יהיה גם אצל הדודה וגם אצל הסבא. אנחנו רואים קודם כל את טובתו של הילד ואת ביטחונו, שלומו, שלוותו והשקט הנפשי שלו", נמסר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: AP Photo/Sebastian Scheiner
צילום: AP Photo/Sebastian Scheiner
צילום: AP Photo/Sebastian Scheiner

תגובה אחת

  1. עצוב לראות שאסון מחריד מפנה מקום לריב בתוך המשפחה במקום התלכדות ומאמץ אמיתי להגיע להסכמה משותפת על הצעדים הדרושים והדרך הנכונה בכדי להבטיח את טובתו של הילד ושלמותה של המשפחה. הכסף שמבזבזים על דיונים בבית המשפט יספיק למספר רב ביותר של נסיעות וביקורים הדדיים בין איטליה וישראל. תחשבו פעם נוספת. תפנו לייעוץ מקצועי ותהליך של גישור. הסיכום חשוב אבל הדרך לסיכום חשובה לא פחות והליכה לבית המשפט תסכם מי ״ניצח״ ומי ״הפסיד״ ואף אחד לא ייצא מרור ומאוחד מהליך זה ובסופו של יום זה פועל לרעת הילד שנאלץ ומאולץ ״לבחור״ צד. רגע נוסף למחשבה צלולה לפני כניסה למאבק ארוך שבו מי שי ינצח יהיו רק עורכי הדין.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח