צרכנות

כל המידע על תכשיטי כסף

קרדיט תמונה FREEPIK

תכשיטי כסף היו קיימים מאז ומעולם. תמיד נשים ואנשים ענדו תכשיטי כסף, בשל היתרונות הרבים שלהם יפים, נהדרים, סמל יוקרה, לכן לאורך השנים רבים בחרו לרכוש אותם ולא תכשיטי זהב.

במאמר זה נלמד על ההיסטוריה של תכשיטי כסף, איזה סוגי תכשיטים ניתן לייצר מהמתכת הזאת? מאמר זה מטרתו להנגיש לכם את כל המידע על תכשיטי הכסף כולל תשובות על שאלות שונות שלא ידעתם את מי לשאול.

מאמר זה יעניק לכם את המידע על רכישת תכשיטי כסף איכותיים ויפים במיוחד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היסטוריה של תכשיטי כסף

תכשיטי כסף היו קיימים מאז ומעולם, שכן ניתן לראות תכשיטי כסף כבר בזמן הפרעונים. בעבר בשל היוקרה של תכשיטים בכלל ותכשיטי כסף בפרט, הם שימשו לזיהוי המעמד העליון, שנהגו לענוד אותם במקומות שונים בגוף. חלקם ענדו אותם על שיערם. כיום עם ייצור של תכשיטים שונים מחומרים אחרים, כל אחד יכול לרכוש תכשיטים אלו ללא כל קשר למעמד שלו. אך בניגוד למחשבה זו כיום תכשיטי כסף הפכו להיות איכותיים במיוחד ורבים רוכשים אותם בשל הנגישות של התכשיטים.

תכשיטי כסף נרכשים לאירועים שונים כמו חינה, חתונה, בר מצווה או בת מצווה ,למרות השימוש במתכות הזולות יותר עדיין הכסף לא איבד מזוהרו.

יתרונות של תכשיטי כסף:

  • מחיר – קיימים אינספור סוגים של תכשיטים בעולם, העשויים מחומרי גלם שונים, ומחירם משתנה בהתאם לאיכות חומר הגלם. עלות חלקם זולה. לתכשיטים אלו ישנם חסרונות רבים, שעלולים לגרום לפריחה בעור, ולמרות מחירם הזול יחסית הם אינם משתלמים לטווח הארוך.
  • תכשיטי כסף לטווח ארוך – חומרי גלם אחרים, שמהם עשויים התכשיטים, נוטים להחליד ולהפוך צבעם לירוק במגע עם מים. תכשיטי הכסף אינם מחלידים ויכולים לשמש אתכם זמן ארוך במיוחד ולכן הם משתלמים ביותר לרכישה.
  • תכשיטי כסף לא גורמים אלרגיות שונות –חומרי גלם אחרים, הזולים יותר, בשל איכותם הירודה עלולים לגרום לאלרגיות, ודלקות שונות בגוף. הכסף האמיתי הוא חומר גלם איכותי, שאינו גורם כלל לאלרגיה ולכן גם רבים רוכשים רק אותו כי הם רגישים ביותר לחומרי גלם אחרים.

הכירו את סוג הכסף 925
אחד מהשמות היותר מוכרים בייצור תכשיטי כסף הוא סוג הכסף 925. מדובר על סגסוגת דרגת טוהר של 92.5%, שהסגסוגת הזו נחשבת למתכת היוקרתית ביותר בייצור תכשיטים. כלים ותכשיטים, העשויים כסף, מסומנים בתו איכות, שכן בישראל קבע המכון לתקנים הישראלי, כי כל התכשיטים המיוצרים מסגסוגת זו יסומנו ברימון ובמספר 925. רבים חושבים כי תכשיטי כסף 925 יוקרתיים עשויים ממאה אחוז כסף, אך מחשבה זו אינה נכונה. בשל העובדה כי הכסף הטהור היא מתכת רכה שלא ניתן לייצר ממנה תכשיטים ולכן בתהליך הייצור מוספים מתכות שונות כמו נחושת על מנת שיהיה נוח לעבודה.

אילו תכשיטי כסף מיוצרים מכסף 925

עגילים – אלו תכשיטים הנענדים על האוזניים, ניתן לבחור מגוון רחב של עגילי כסף שונים בצבעים שונים ובצורות שונות.

שרשרת –תכשיט הנענד על הצוואר, קיימים סוגי שרשראות רבים ניתן למצוא גם תכשיטי כסף במבצע הנמכרים במגוון רחב של חנויות יוקרתיות וחנויות תכשיטים שונות.

צמידים –תכשיט שעונדים אותו על היד או על הרגל,  קיימים מגוון רחב של צמידים במגוון רחב מאד של סגנונות כולל חריטה אישית. ניתן לרכוש גם תכשיטי כסף אונליין באתרים שונים ברחבי הרשת.

לסיכום: במאמר זה דנו בהיסטוריה של תכשיטי כסף, יתרונות הכסף, תכשיטי כסף 925, וסוגי תכשיטים המיוצרים ממתכת זו.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח