צרכנות

לנהל יחסי ציבור באינטרנט

קרדיט תמונה FREEPIK

 

ניהול יחסי ציבור מבחינת הגדרתו הוא התנהלות ושמירה על קשר עם גורמים מפרסמים שונים כמו דוברות, עיתונאים או יחצ"נים במטרה להוציא את הפרסום על העסק מכוח אל הפועל. עם הופעתו של האינטרנט, נוצר ערוץ חדש לפרסום מקצועי. כך שאם בימים עברו היה צורך להכיר את המפרסמים באופן אישי כדי לזכות בפרסום ראוי, הרי שהיום מספיק ליצור קשר עם כתבים באמצעות פנייה דרך הפייסבוק או שליחת קישור לאתר העסק במייל.

באילו פלטפורמות מנהלים את יחסי הציבור באינטרנט?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האינטרנט הוא מקום נהדר לפרסום, ואם רוצים לנהל יחסי ציבור באינטרנט, קיימות שלוש פלטפורמות מרכזיות שאליהן כדאי לפנות:

  1. אתרי עיתונות וחדשות גדולים – מדובר באתרים גדולים ומרכזיים שכל אחד רוצה להשיג מהם קישור משתי סיבות עיקריות. הראשונה היא עניין הקידום. מבחינת גוגל, אתרי החדשות נחשבים לאיכותיים, ולכן אתר שיש לו קישור חיצוני לאחד האתרים האלה זוכה לקידום טוב. שנית, החשיפה באתרים אלה רבה, שכן גולשים רבים נכנסים אליהם מדי יום כדי להתעדכן בנעשה בארץ ובעולם.
  2. אתרי מתמחים – מדובר באתרים קטנים יותר שיש להם נישה ספציפית כמו ספורט, תזונה ובריאות, לימודים והשכלה ועוד. מדובר באתרים איכותיים שכדאי להתברג בהם, בייחוד אם מצאתם אתר שעוסק בתחום שלכם. הרעיון הוא למצוא את האתרים הנכונים ולהתברג אליהם.
  3. רשתות חברתיות ואתרי תוכן אחרים – פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם או פורומים, בקיצור, כל פלטפורמה שבה הגולשים יכולים להגיב ולשתף. כאשר בוחרים לפרסם בפלטפורמות כמו רשתות חברתיות, מומלץ למקד את המוצר והשירות שאתם מציעים על מנת שהגולשים הרלוונטיים יכולו להיחשף אליו, במקרים מסוימים גם לבחון אותו ולהמליץ עליו. אם עושים פרסום נכון ברשת החברתית, ניתן ליצור באזז.

לניהול יחסי ציבור פונים למומחים

ראינו כי ניהול יחסי ציבור באינטרנט הוא מיומנות לכל דבר ועניין שיש לדעת ולהכיר. על מנת לנהל את יחסי הציבור כראויף מומלץ לפנות למומחים המבינים בתחום. צוות של חברה מקצועית יודע להתאים עבורכם את האתר שיקדם אתכם בדרך הטובה ביותר. כך שאם תמיד חלמתם להופיע באתר חדשות איכותי או לקבוע יתד באתר מתמחים עם התחום הספציפי שבו אתם עוסקים, זה הזמן לפנות למומחים של חברת better בטלפון 072-397-2-387

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח