צרכנות

מערכות ישיבה לגינה – כיצד לבחור אותן

קרדיט תמונה דפוסיט פוטו

 

מערכות ישיבה לגינה הן מוצר שמספק נוחות לישראלים רבים כיום. עם זאת, הבחירה של מערכת ישיבה לגינה היא בכלל לא עסק פשוט: ישנם פרמטרים רבים שצריך להתייחס אליהם – כמו הפרופורציות של המערכת, החומר ממנו יהיו עשויים השולחן והכיסאות, וכמובן פרמטרים נוספים בהם נעסוק. כך, נוכל להבטיח שנרכוש את מערכת הישיבה לגינה המתאימה ביותר עבורנו והאיכותית ביותר. ניגש לפרטים.

1) הפרופורציות

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפני רכישת מערכת ישיבה לגינה שלנו, מוטב לבצע מדידות של השטח הפנוי בגינה שלנו. כך, נוכל לעשות הערכת גודל עבור המיקום שריהוט הגן הנ”ל יתפוס. ובכל זאת, זו הבדיקה המוכרת לכולם – וכלל אצבע לפני קניית כל רהיט, הן לגינה והן לבית. מה שמיוחד במערכות ישיבה לגינה: חשוב לנו לבדוק את הפרופורציות. כלומר, היחס בין גודל השולחן לגודל מערכת הישיבה – כאן, זה תלוי לחלוטין בציפיות השונות שלנו. אם אנחנו מעוניינים במעט כיסאות, קטנים יחסית, ושולחן גדול בו נוכל לאכול ארוחה בהתרווחות – הרי שנבחר רק במערכת ישיבה בה מידות השולחן גדולות יחסית. ולהפך, אם לא נרצה שולחן גדול במיוחד – ניקח שולחן עם מידות קטנות וכמות גדולה יותר של כיסאות / כיסאות גדולים יותר.  זוהי הבחנה חשובה שחשוב לבצע לפני כן.

2) עיצוב

העיצוב של מערכת ישיבה הוא אחד הפרטים החשובים ביותר בבחירה שלהן. אם נתעניין במערכת עשויה מעץ, שתוכל להתאים למראה הגינה שלנו ולמשל לפרגולה שיש לנו מעץ – הרי שנצטרך לעשות בדיקה לגבי סוג העץ שנרצה. סוג עץ פוטנציאלי אחד יכול להיות עץ טיק, אשר קל לתחזוקה ומעניק מראה ייחודי ויפייפה למערכת הישיבה, אך המחיר שלו גבוה בהתאם. אפשרות נוספת היא ללכת על עיצוב שהוא יותר מתכתי, ולבחור בחומר כמו פלדה או אלומיניום שיעניק למערכת הישיבה שלנו גוון כסוף – זוהי אופציה נוספת שלא תפגע ביוקרתיות של המערכת, אך חשוב לשים לב שלכל אחד מן החומרים הללו חסרונות משלו. פלדה כבדה במיוחד והופכת את המערכת למעשה לנייחת, ואילו אלומיניום חומר קל מדי אשר עלול לעוף ברוחות עזות במידה ואנו גרים באזור כזה. בקיצור, לא חסרות בחירות שונות – והחשוב ביותר הוא לבחור מערכת ישיבה בצורה שתתאים ל־”טון” העיצובי שאנחנו רוצים להעביר בגינה שלנו.

3) עלות

הדבר החשוב ביותר בבחירת מערכת ישיבה לגינה. עם כל הכבוד, אף אחד מאיתנו לא “רוטשילד” ולכולנו יש מגבלות תקציב כלשהן. לכן, חשוב לבצע סקירה מקיפה של המחירים השונים, להתחשב בחומרי הגלם ובמידות. כל כללי האצבע המוכרים חלים גם כאן: מערכת ישיבה גדולה מעץ טיק יכולה לעלות “הון”, ובהתאם מערכת פלסטיק קטנה תעלה הרבה פחות. חשוב לנו להגיע לנקודת השווה בין עיצוב ופרופורציות רצויות לבין המחיר. כמו כן, אם מדובר ברכישה פיזית – אל תחששו להתמקח, במחירים גבוהים של מערכות ישיבה פעמים רבים ניתן להשיג מחירים זולים יותר. ערכו סקר שוק, חפשו בכל מקום אפשרי ובצעו את ההחלטה רק כאשר ידועים לכם כל הנתונים. אין טעם למהר – החיפזון מהשטן.

למידע נוסף על מיטות שיזוף לגינה היכנסו בקישור הנ׳׳ל

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח