בריאותמבזקים

השנה השנייה למבצע "מצווה על גלגלים": סוכת האמבולנס הנודדת של מד"א חוזרת

נוכח משבר הקורונה ועבודת צוותי מגן דוד אדום מסביב לשעון בתחנות מד"א, במתחמי ההיבדק וסע, במתחמי הבדיקות המהירות וחלוקת ערכות האנטיגן – החליט הרב יונתן שפיצר, נהג אמבולנס, חובש רפואת חירום ומנהל בית חב"ד מד"א, להביא גם השנה את רוח החג עד לצוותי מד"א בכל הארץ. שפיצר יצא במיזם יצירתי במסגרתו יצר סוכה ניידת הנגררת ע"י אמבולנס, איתה יגיע במהלך חול המועד סוכות לצוותי מד"א ברחבי המדינה. זו השנה השנייה בה מפעיל שפיצר את המיזם "מצווה על גלגלים".
 
נוכח העומס הרב על הצוותים הכולל את מתחמי הבדיקות המהירות, מתחמי חלוקת בדיקות האנטיגן להורים לקראת החזרה לבית ספר אחרי החג, מתחמי הבדיקות ופעולות מד"א שבשגרה, ממשיך שפיצר את מסורת החג המיוחדת שלו. במהלך חול המועד של סוכות, יגיע יחד עם הסוכה הניידת המיוחדת אל תחנות מד"א בפריסה ארצית, מצפון לדרום, למתחמי הבדיקות ועמדות החלוקה של ערכות האנטיגן, במטרה להנגיש את רוח החג לעובדים ולמתנדבים, לשמח את אנשי מד"א הפועלים מסביב לשעון במטרה למגר את נגיף הקורונה ולאפשר להם לקיים את מצוות חג הסוכות ולברך על ארבעת המינים.
 
על המיזם, סיפר חובש מד"א הרב יונתן שפיצר: "אני חש התרגשות גדולה להביא לצוותי מד"א את רוח החג. עבורי זאת שליחות גדולה מאוד. זה עושה אושר גדול לכולם ומקרב בין כל העובדים והמתנדבים. אגיע בימי חול המועד לתחנות ולמתחמי הבדיקות ברחבי הארץ – בתקווה שבשנה הבאה משבר הקורונה יהיה מאחורינו ואוכל, סוף סוף, להזמין את כל עם ישראל לחגוג בסוכה גדולה וקבועה".
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "בין הדגימות, החיסונים, חליפות המיגון ומקרי החירום הרפואיים שמד"א מטפל בהם מחמם את הלב לראות את  אנשינו מצליחים לעצור לרגע ולחוש את רוח החג. כולנו תקווה כי משבר הקורונה יחלוף וכי בחג הסוכות הבא – נחגוג ללא מסכות וללא נגיף. אני מודה לרב שפיצר על היוזמה ומאחל לכל העובדים, המתנדבים ועם ישראל חג שמח ".

סוכת אמבולנס
צילום: אהרלה קרומבי
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח