מבזקיםתאונות דרכים

תאונה קשה בחולון: בת 80 נהרגה בכניסה לחניון, אישה נפצעה אנוש

אישה בת 80 נהרגה לפני זמן קצר (ראשון) בהתנגשות רכב בקיר ברחוב נעמי שמר בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בה בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותה במקום. אישה כבת 45, עובדת פיליפינית, נפצעה באורח אנוש פונתה לבי"ח שמיר-אסף הרופא תוך כדי פעולות החייאה והרופאים נאבקים על חייה. גבר כבן 80 שנפגע באורח בינוני עם חבלות בחזה ובגפיים פונה לבי"ח וולפסון.

החובשים של מד"א דניאל גיאת ונתן רוס שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "הגענו לכניסה לחניון וראינו את הרכב שהתנגש בקיר עם פגיעות קשות בחלקו בקדמי. נהגת הרכבת הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, חילצנו אותה מהרכב וביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה. גבר כבן 80 חולץ מהמושב שליד הנהג ואישה כבת 40 חולצה מהמושב האחורי. הענקנו להם טיפוך רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם בינוני וקשה. במהלך הפינוי לבית החולים מצבה של הפצועה הדרדר וביצענו בה פעולות החייאה".

גיל רבי חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגענו למקום נתקלנו ברכב שהתנגש בקיר בתוך חניון תת קרקעי. אשה כבת 80 ששהתה ברכב נהרגה. וכמו כן הענקנו סיוע רפואי בזירה לגבר ואשה ששהו אף הם ברכב ונפצעו בינוני וקשה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח