מבזקיםפוליטי / מדיני

שר החוץ לפיד והמפכ"ל נועדו לפגישת עבודה ראשונה: "מגיע לכם שאפו גדול"

שר החוץ, יאיר לפיד ומפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי נפגשו היום (ראשון) לפגישת עבודה ראשונה. בפגישה דנו השניים באתגרי המשטרה הן מבחינת פעילות מבצעית והן מבחינת היקפי כח אדם. בנוסף, הציג רנ״צ שבתאי את יעדי התוכנית האסטרטגית של המשטרה לשירות לאזרח, לטיפול באוכלוסיות מיוחדות והמאבק בפשיעה בחברה הערבית. השר לפיד בירך את המפכ״ל על סיומו של המבצע ללכידת המחבלים שהסתיים הלילה.

שר החוץ לפיד אמר למפכ"ל: "זאת עוד הזדמנות לברך אותך, אני יודע ש- 2,500 שוטרים היו עכשיו בשטח ולא היה להם חג. אנשים לא זוכרים, כשאומרים להם תפסו את המחבלים זה כי 2,500 שוטרים לא היה להם יום כיפור, ולא היה להם ראש השנה ולא היה להם את המשפחה שלהם כפי שכולנו היינו עם המשפחות שלנו, אלא הסתובבו בחוץ כדי להבטיח את ביטחון ישראל. אז מגיע לכם שאפו גדול על מבצע מדהים ועל שיתוף פעולה עם השב"כ. הייתם מצוינים ונתתם לנו תחושה של ביטחון בחג.״.

צילום: אלעד גוטמן
צילום: אלעד גוטמן

תגובה אחת

  1. למי יש לשון ארוכה ושקרנית ? שישה מחבלים ברחו וזה ה מחדל . ארבעה מחבלים נתפסו ע"י אזרחים ושניים מהלשנה והימ"מ זה לא בדיוק משטרה. המשטרה הכי גרועה בעולם היא בישראל. אז אל תעופו על עצמכם. לא אתם ולא מפקדי צה"ל העגלות .

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח