מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ רוטמן לחה"כ אורבך: חשבתי שתתנצל בפני נפגעי הטרור שאת תומכיו הפכת לשותפיך

חה"כ שמחה רוטמן, הגיב לפני זמן קצר (שישי) בחשבון הפייסבוק שלו, לדבריו של יו"ר סיעת ימינה, חה"כ ניר אורבך בכתבה בנושא יום הכיפורים.

"האמת שלא חשבתי שזה כל כך נכון להגיד עבור אדם אחר על מה הוא צריך להתנצל. אבל מאחר ובמפגן מרהיב של חוסר מודעות עצמית, העזת להכות על חזם של אחרים במקום להקדיש את ימי התשובה לחשיבה כיצד התדרדרת להפניית עורף לכל ערך אפשרי עליו גדלת, החלטתי לעזור לך קצת. חשבתי שתתנצל בפני ראשי המפד"ל/הבית היהודי לדורותיה. על שלקחת מפלגה עם היסטוריה מפוארת שדאגה לזהותה היהודית של המדינה והקימה מוסדות מפוארים, והשארת אותה עם חובות של עשרות מיליונים, עם ניהול כושל ותמיכה ציבורית אפסית. ולאחר שהפסדת בהתמודדות לעמוד בראשה, ברחת והשארת, שוב, לאנשים אחרים להתמודד עם הכאוס שהשארת מאחוריך." פתח רוטמן את דבריו.

עוד הוסיף חה"כ: "חשבתי שתתנצל על כך שאת החקיקה הדתית ואת מעמד הרבנות הראשית, שזרח ורהפטיג, יוסף בורג, זבולון המר וכל ראשי המפלגה הדתית לאומית הובילו וחיזקו, אתה וחבריך מחריבים ומשמיצים. ולא ניר, למרות ההשמצות והשקרים, אלו לא היו המפלגות החרדיות שיזמו וקידמו את החקיקה הדתית בישראל. זו הייתה המפלגה הדתית הלאומית שבזכותה יש גיור ממלכתי, וכשרות ממלכתית, ושבת ממלכתית ושמיטה ממלכתית במדינת ישראל, ויהיו אלו פליטי המפלגה הזו, כמוך, שיהיו חתומים על הרס הסטטוס קוו ועל אובדן דמותה היהודית של המדינה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"חשבתי שתתנצל בפני האנשים שרקדו איתך בשמחה כאשר שיקרת להם שממשלת השיסוי ירדה מהפרק. חשבתי שתתנצל בפני נפגעי הטרור, שאת התומכים של רוצחי בני משפחתם, הפכת לחבריך ולשותפיך. חשבתי שתתנצל בפני תושבי זכרון יעקב, על התמונה העליזה באינסטגרם כאשר זו שחולמת על השמדתם קיבלה כיסא בוועדת החוץ והביטחון. חשבתי שתבקש סליחה, אבל לפני בקשת הסליחה, כדאי שתתוודה על החטא המרכזי. החטא שחטאת בעזות מצח." סיים חה"כ רוטמן את דבריו.

צילום: אתר הכנסת

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח