מבזקיםפוליטי / מדיני

בצלמו לשר התקשורת: מנע מינויו של איש השמאל הקיצוני מיקי רוזנטל לחבר במועצת הרשות השנייה

בעקבות הרשימה שהפיץ שר התקשורת, יועז הנדל, להערות הציבור, שלח שי גליק, מנכ"ל ארגון "בצלמו" לשר את התנגדות הארגון למינויו של חה"כ לשעבר, מיקי רוזנטל לחבר במועצת הרשות השנייה.

במכתבו כתב גליק להנדל: "מפרסומים שונים עולה שהופצו רשימת המועמדים לחברי מועצת הרשות השנייה וביניהם ח"כ לשעבר מיק רוזנטל, בנוסף נאמר שלשכת המנכל התייעצה עם עמותות חברתיות שעוסקות בתקשורת. אין כיום עמותה שעוסקת במאבק בגזענות ובעד שיח תקשורת הוגן כמו בצלמו. אבל לצערי אף אחד לא פנה אלינו מעולם. בכל מקרה לדעתנו המקצועית אסור למנות את מיקי רוזנטל."
  
בנוסף כתב גליק: "נרחיב ונאמר אין לנו כמובן שום דבר אישי נגדו.  יחד עם זאת מיקי רוזנטל הוא ח"כ לשעבר המזוהה עם השמאל הקיצוני. כך למשל הוא תמך במימון עמותה שמובילה קמפיין חרם נגד ישראל. באופן אישי הוא תקף פומבי אותי מנכ"ל הארגון ובמקום להתייחס לגוף הטענות הוא קרא לי טרול . למרות שלא הייתי נוכח וידע שאין לי זכות להגיב. בנוסף בעבר הוא תועד בכנסת פונה בצורה מאיימת לאשה מסכנה רק בגלל שחלקה על דבריו. לו היה מועמד מולו ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי ניחא היה איזון. אבל כעת איזה איזון יש?"
  
"אין אפילו מישהו בעל רקע פוליטי אחד ימני. או איש שמוגדר רשמית איש ימין. שוב מדובר במינוי שאמור להביא איזון מוחלט. לסיכום , במכלול הנתונים והמועמדים האיש לא יכול להיבחר. בחירתו תרסק עוד את טיפת האמון הציבורי בתקשורת." סיים המנכ"ל את מכתבו לשר הנדל. 

שי גליק, מנכ"ל בצלמו מסר: "שוב מוכח שתמיד אנשי שמאל קיצוני מתמנים לתפקידי מפתח בעוד אנשי ימין מודרים תמיד ממקומות אלו. אנחנו דורשים מהשר הנדל לא למנות את רוזנטל ככל שאין ח"כ ימני לשעבר שמועמד מולו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ לשעבר מיקי רוזנטל. צילום: אתר הכנסת
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח