מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: תושב חולון גנב פרטי אשראי – ועקץ קשישים בעשרות אלפי ש"ח

יחידת הונאה מרכז סיימה חקירת פרשת עוקץ קשישים ע"י מוכר בחנות סלולאר שפעל בתחכום ושיטתיות במטרה להונות לקוחות ע"י גניבת פרטי האשראי שלהם וביצוע רכישות בעשרות אלפי ש"ח. הוגשה כנגדו הצהרת תובע.

בעקבות תלונות שהתקבלו בחברות האשראי על הכחשות עסקה מצד לקוחות רבים, נפתחה חקירה ביחידת ההונאה במחוז מרכז שממצאיה העלו כי מספר רב של קשישים נפלו קורבן למוכר בחנות סלולאר בכפר סבא שנהג להעתיק את פרטי כרטיסי האשראי של לקוחותיו, בעיקר קשישים, שהגיעו לתיקון מכשירם או לרכישת מכשיר חדש.

בעזרת פרטי האשראי שהשיג ביצע החשוד בסיוע אחרים, רכישות בעשרות אלפי שקלים תוך שימוש באפליקציית "ארנק דיגיטלי" (התשלום מתבצע על ידי הצמדת המכשיר הסלולרי לקורא מיוחד) שהותקנה במכשיר הסלולרי המבצעי שברשותם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד, תושב חולון בן 35, נעצר לחקירה ומעצרו הוארך בבית המשפט עד לסיומה של החקירה והגשת הצהרת תובע כנגדו על הכוונה להגיש כתב אישום בימים הקרובים בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הונאה בכרטיס חיוב, זיוף ושימוש במסמך מזויף וקשירת קשר לביצוע פשע.

סרטון בו נראה החשוד כשהוא בודק פרטי כרטיס אשראי של לקוחה ושני חשודים המבצעים רכישה בעזרת הארנק הדיגיטלי כשהם מחופשים לחרדים. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button