חדשות הארץמבזקים

איומים על חייו של פצוע הלינץ' בעכו: "מישהו אומר לי שאני מחבל ואני על כיסא גלגלים, איך זה הגיוני?"

מחר (שלישי), יתקיים בבית המשפט המחוזי בחיפה, דיון נוסף בעניינם של שלושת החשודים בביצוע הלינץ' הקשה במור גאנאשווילי בעכו במהלך מבצע שומר החומות, בו נפצע באורח קשה. מור ועורך דינו חיים בלייכר מארגון חוננו יגיעו לדיון. "אנו מתפללים לדין צדק, נפעל למענו ולמען הוצאת האמת לאור", אמר בלייכר.

עוד הוסיף עו"ד בלייכר: "אזרחי ישראל ניצבים תחת סכנה עצומה מול טרוריסטים מבית, אשר לא בוחלים בשום אמצעי ובשום מטרה בדרכם הרצחנית. אנו דורשים מקברניטי המדינה להתעשת ולהשיב מלחמה מול הטרור הרצחני והמסוכן הזה. מתפללים שיעשה עם הפורעים דין צדק, נפעל ככל יכולתנו לענישת המחבלים ולהוצאת האמת תצא לאור".

מחוננו נמסר כי בדיון קודם התפרצו לעבר מור ואחיו שליווה אותו בני משפחה של החשודים בביצוע הלינץ', ואף איימו עליהם. בין האיומים היו קריאות כגון "מחבל", "אני אדאג שנרצח אותך", הנפת אצבע משולשת ועוד, והכל בתוך אולם בית המשפט המחוזי בחיפה. אחד המאיימים אף התפרץ לסרטון של הפצוע ועורך דינו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מור הפצוע, שמאז הלינץ' שעבר נזקק לכיסא גלגלים, תיאר את האיומים: "הגענו להארכת מעצר כדי שלא ישחררו את התוקף שמואשם בהתפרעות. לפני תחילת הדיון באו מספר ערבים והפנו אלי אצבע מאשימה שאני מחבל, שאני דרסתי. הם כמעט התקיפו את אחי, אמרו לו נרצח אותך, בזמן שאותם חשודים מחייכים לעיני כל". מור הוסיף בכאב: "אני לא מבין מה קורה פה, מישהו אומר לי שאני מחבל, אני על כיסא גלגלים, איך זה הגיוני?".

אילוסטרציה. צילום: .freepik
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח