חדשות הארץמבזקים

בריחת המחבלים מכלא גלבוע: שר הביטחון קיים הערכת מצב במחנה סאלם

שר הביטחון, בני גנץ, קיים הבוקר (שישי) הערכת מצב במחנה סאלם, בהשתתפות ראש אגף המבצעים אלוף עודד בסיוק, מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל יניב אלאלוף, ראש המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה, ונציגי שב"כ, מג"ב, המשטרה ושב"ס. לאחר מכן ערך שר הביטחון סיור על התפר באזור מעבר ג'למה.

בסיום אמר שר הביטחון גנץ: "אני מסיים ביקור בשטח והערכת מצב משותפת עם כלל הגורמים שעוסקים במרדף אחרי ששת הנמלטים- משב"ס, ממג"ב, מהמשטרה, מצה"ל, משב"כ, כל המעטפת. אני מתרשם שנעשית עבודה נחושה בשילוב זרועות ראוי בין כל הארגונים. אנחנו נשים בסופו של דבר את היד על האנשים שנמלטו מבית הכלא תוך כדי פעולה נרחבת בשטח, בין שהוא שטח קרוב לאזור הזה ובין בשטחים רחוקים."

"נמשיך את הפעילות הזו ונבטיח את הביטחון לאזור הזה. כאמור, אני התרשמתי מאוד משיתוף הפעולה שהוא חיוני להצלחה של מה שקורה כרגע בשטח, בין ברמה המודיעינית ועד לרמה המבצעית בשטח. שיתוף הפעולה הזה יימשך ואנחנו בסופו של דבר, במוקדם או במאוחר, נשים את היד על מי שצריך לשים עליו את היד." הוסיף גנץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום אמר: "אנחנו ממשיכים את הפעילות שלנו בשטח ולצד זאת צריך להבין שמדובר בשישה אנשים בתוך מיליונים שחיים פה. צריך להיות מסוגלים לטפל בשישה האלה ובעוזריהם מבלי שנפר את האיזונים האחרים שנמצאים בתוך השטח. אני מקווה שהיום ייגמר שקט, כך או כך צה"ל ערוך לכל התפתחות בכל אחד מהמקומות."

הערכת מצב של שר הביטחון בעקבות בריחת המחבלים מגלבוע
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
הערכת מצב של שר הביטחון בעקבות בריחת המחבלים מגלבוע
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
הערכת מצב של שר הביטחון בעקבות בריחת המחבלים מגלבוע
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח